דף הבית » לא להאמין » אופי ג'ל פוליש מתקלף – כל מה שצריך לדעת

אופי ג'ל פוליש מתקלף – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

אופי ג'ל פוליש מתקלף – כל מה שצריך לדעת

אופי ג'ל פוליש מתקלף – כל מה שצריך לדעת

אופי ג'ל פוליש הוא בחירה פופולרית למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן. זהו סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. התוצאה היא גימור מבריק ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. עם זאת, חשוב לדעת שגם אופי ג'ל פוליש יכול להתקלף אם לא נמרח נכון. במאמר זה נדון בסוגים השונים של אופי ג'ל פוליש, כיצד למרוח אותו נכון וכיצד לוודא שהוא מתקלף בצורה נכונה.

סוגי פוליש אופי ג'ל

אופי ג'ל פוליש מגיע בשני סוגים שונים: ספיגה ולא אור. לק ג'ל ספוג הוא הסוג הפופולרי ביותר והוא נמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. לאחר מכן הוא ספוג עם תמיסת מסיר מיוחדת. לק ג'ל ללא אור נמרח במברשת ומתרפא ללא שימוש באור UV או LED. לאחר מכן מקלפים אותו בעזרת תמיסת מסיר מיוחדת.

כיצד למרוח אופי ג'ל פוליש

בעת מריחת אופי ג'ל פוליש חשוב להקפיד שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או קרמים. חשוב גם לוודא שהציפורניים יבשות לפני מריחת הלק. לאחר שהציפורניים נקיות ויבשות, ניתן למרוח את הלק בשכבות דקות. חשוב להקפיד על מריחת הלק בצורה אחידה ושהיא תתרפא למשך הזמן המומלץ.

איך לוודא שאופי ג'ל פוליש מתקלף בצורה נכונה

כשמגיע הזמן להסיר את הפוליש של אופי ג'ל, חשוב לוודא שהוא מתקלף בצורה נכונה. לשם כך, חשוב להשתמש בתמיסת מסיר מיוחדת המיועדת לסוג הלק ג'ל בו משתמשים. כמו כן, חשוב לוודא שהציפורניים ספוגות למשך הזמן המומלץ. לאחר שהציפורניים נספגו, הלק אמור להיות מסוגל להתקלף בקלות.

השוואה מהירה

סוג פוליש אופי ג'ל יישום הֲסָרָה
ספיגה מברשת ומרפא עם אור UV/LED ספוג עם תמיסת Remover
אין אור מברשת ומרפא ללא אור UV/LED מקולף עם תמיסת מסיר

לסיכום, אופי ג'ל פוליש הוא בחירה פופולרית עבור מי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן. חשוב להכיר את הסוגים השונים של אופי ג'ל פוליש וכיצד למרוח אותו נכון על מנת לוודא שהוא מתקלף בצורה נכונה. למידע נוסף על אופי ג'ל פוליש, אתה יכול לצפות בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן