דף הבית » כללי » ג’ל פוליש לעומת Shellac: איזה מהם מתאים לך?

ג’ל פוליש לעומת Shellac: איזה מהם מתאים לך?

ג'ל פוליש לעומת Shellac איזה מהם מתאים לך

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

אם את שוקלת לעשות ציפורניים, אולי את תוהה מה ההבדל בין לק ג’ל לשלק. שתיהן אפשרויות פופולריות למניקור, אבל יש כמה הבדלים עיקריים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה. להלן סקירה מהירה של כל אפשרות כדי לעזור לך לבחור מה המתאימה לך.

נושא קשור:

מה עדיף ג’ל או Shellac?

עבור נשים רבות, הבחירה בין ג’ל למניקור Shellac אינה קלה. לק ג’ל מציע צבעים עזים עם גימור מבריק שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים והוא משתלם יותר משלאק. עם זאת, Shellac מציעה מניקור ארוך בהרבה שיכול לשרוד עד ארבעה שבועות של בלאי. בנוסף, יש כעת Shellacs משופרים עם ויטמינים כדי לעזור לקדם את צמיחת הציפורניים ולשמור על בריאות הציפורניים. עם יתרונות וחסרונות שווים לכאורה בשני סוגי המניקור, התשובה מסתכמת בהעדפה. בסופו של דבר, כל אחת מהאפשרויות תספק לך ציפורניים יפות שלא ישתבקו או ידהו!

מה יותר גרוע עבור הציפורניים שלך Shellac או ג’ל?

כשמדובר במניקור, יכול להיות קשה להחליט בין Shellac לג’ל. Shellac הוא לק חצי קבוע, בעוד שהג’ל הוא בעצם גרסה עבה יותר של לק מסורתי. ההחלטה איזה מהם בסופו של דבר גרוע יותר עבור הציפורניים שלך מסתכמת לעתים קרובות בהעדפה אישית; עם זאת, זכור כי Shellac מחזיק מעמד זמן רב יותר ועלול לגרום לנזק רב יותר מאשר לק רגיל כאשר מורחים ומוסרים אותו בצורה לא נכונה. לק ג’ל לוקח מעט יותר זמן למריחה ואינו מחזיק מעמד כמו Shellac – אך מצד שני, הוא מצריך ביקורים פחות תכופים במספרה בהשוואה למניקור Shellac. בסופו של דבר, שני ההליכים בטוחים אם הם נעשים כראוי; הקפד לחקור את השלבים הנכונים ולשאול שאלות במספרה לפני שתחליט איזו אפשרות היא הטובה ביותר עבורך.

מה ההבדל בין לק ג’ל ללק Shellac?

לק ג’ל ולק Shellac הם שניים מסוגי המניקור הפופולריים ביותר המשמשים לחיזוק הציפורניים ולגרום להן להיראות חלקות. למרות ששניהם מגיעים במגוון צבעים ומעניקים גימור מלוטש, יש להם הבדלים ברורים. לק ג’ל מיועד ליישום עם אור UV כדי לקבוע את הצבע ולספק תוצאות ארוכות טווח; עם זאת, הוא עלול לגרום לנזק אם לא מורידים אותו כראוי או יוסר והחלפה לעתים קרובות. לק Shellac ידוע בעמידות הקיצונית שלו, מסוגל להחזיק מעמד עד 14 ימים לפני שיידרש טאצ’-אפ; בנוסף, ניתן להסיר אותו פשוט על ידי השריית הציפורניים במסיר לכה אצטון, מה שהופך אותו פחות לסיכוי לגרום נזק למיטות הציפורניים שלך לאורך זמן. שתי הנוסחאות מציעות תוצאות יפות אך רק אחת יכולה להתאים לאורח החיים ולהעדפותיך.

האם Shellac פחות מזיק מג’ל?

Shellac הוא טיפול ציפורניים פופולרי, אך האם הוא הבחירה הטובה יותר בכל הנוגע לנזק? בעוד שג’ל עשוי להיות תהליך שלוקח יותר זמן ומאמץ רב יותר, רבים מאמינים שהמריחה שלו על הציפורניים גורמת פחות נזק מאשר Shellac. מכיוון ש-Shellac משתמשת באור UV בתהליך הריפוי שלה וצריכה שיוף מסוים של לוחית הציפורן לפני ההסרה, הדבר עלול לגרום לבלאי רב יותר על פני הציפורן בהשוואה לג’ל. מצד שני, ידוע שהג’ל גורם ללחץ רב יותר על הציפורניים הטבעיות בעת הסרתו מכיוון שהוא דורש השריית אצטון להתמוססות מלאה. בסופו של דבר, הכל תלוי בהעדפה אישית – בחירה בטיפול בעל נזק נמוך שיתאים לציפורניים שלך תבטיח שהן תמיד יישארו בריאות ונראות מדהים!

האם Shellac יכול להרוס לך את הציפורניים?

מריחת מניקור שלאק יכולה לגרום לציפורניים להיראות יפהפיות ואף להגן עליהן מפני סתתים וסדקים, אבל אפשר להרוס את הציפורניים אם לא מטפלים בהן כמו שצריך. בעוד שהשלאק נועד להגן על הציפורן, הסרתה בצורה אגרסיבית מדי או שימוש במסירים כימיים מסוימים עלולים לגרום לנזק לציפורן. חשוב לשמור על שכבת השלאק דקה בעת המריחה ולהסתמך רק על מוצרים מקצועיים להסרה כדי למנוע ממנה להרוס את הציפורניים. עם הטכניקה והשימוש הנכון במוצר, תוכלי ליהנות מצבע ציפורניים עמיד לאורך זמן מבלי לדאוג לפגיעה בציפורניים במניקור שלאק.

האם Shellac צריך אור UV?

Shellac הוא לק פופולרי שיש לו יתרונות רבים למי שמחפשת מניקור לאורך זמן. עם זאת, אחת השאלות שעולות לעתים קרובות כאשר דנים ב- Shellac היא האם יש צורך לרפא אותו עם אור UV או לא. התשובה היא שרוב מוצרי Shellac יעבדו ללא ריפוי UV, אם כי הם בדרך כלל מחזיקים מעמד זמן רב יותר ויש להם הידבקות טובה יותר כאשר הם נרפאים תחת אור UV בשל זמן הייבוש המהיר המוגדל. בסופו של דבר, זה תלוי בתוצאה הרצויה שלך, מכיוון שחלקם מעדיפים לשמור על ציפורניים ללא לק, כך שהסתמכות על ייבוש אוויר עשויה להניב תוצאה פחות מאופטימלית.

האם אפשר להסיר את השלאק בבית?

הסרת שלאק בבית יכולה להיות קצת מסובכת, אבל זה אפשרי. אם אתה רוצה להוריד אותו בעצמך ולהימנע מהסלון, התחל ברכישת מסיר על בסיס אצטון בחנות ציוד היופי המקומית שלך. כמו כן, מומלץ לשים מגבת על כל משטח שאינך רוצה להזיק לפני שמתחילים. הקדשת זמן וביצוע ההוראות של המסיר שרכשת אמור לעזור לך להסיר בבטחה את השלאק מבלי שתצטרך לצאת מהנוחות של ביתך. עם סבלנות זהירה, אתה אמור להיות מסוגל להשיג תוצאות נהדרות תוך עקיפת נסיעה יקרה לסלון.

מה החסרונות של השלאק?

Shellac יכול להציע גימור יפה ומבריק לרהיטים ולעבודות עץ; עם זאת, ישנם כמה חסרונות בעת שימוש במוצר זה. למרות שזה קשה יותר מרוב הגימורים האחרים, שלאק יכול בקלות להישבר או לשרוט אם הוא נחשף ללחות או ממסים כימיים. בנוסף, עבור חלק מהמשתמשים עם תגובות אלרגיות לשעוות דבורים, שלאק יכול להיות מעורר גירוי. צבע השלאק גם דוהה במהירות באור שמש ישיר בגלל היעדר מעכבי UV, ולכן יש להשתמש בו רק באזורים עם אור נמוך כמו בתוך הבית. לבסוף, צבעו העשיר בסימן המסחרי יכול להתכהות עם הזמן ולהפחית את הברק של חלקים בהירים יותר.

האם Shellac הוא ציפורן מזויפת?

Shellac הוא מונח המשמש לעתים קרובות לתיאור סוג של טיפול בציפורניים המשלב לכה וג’ל. למרות שזה יכול לתת מראה של ציפורניים מזויפות, אנשים רבים משתמשים ב- Shellac כחלופה לאקריליק או ג’לים כבדים יותר, כי זה נראה טבעי יותר ועדיין מספק עמידות. הוא ידוע בייבוש מהיר והשפעות ארוכות טווח שלו, כמו גם בגימור המבריק שלו. עם טיפול ותחזוקה שוטפת, Shellac יכול לעזור לשמור על הציפורניים הטבעיות שלך בריאות וחזקות בין טיפולי ציפורניים אקריליים. יתרונות נוספים כוללים מתן עמידות לשבבים עד שבועיים, והפחתת זמן השהייה במכוני יופי לצורך טאצ’-אפים.

כיצד מסירים סלונים את Shellac?

Shellac הוא דרך מצוינת לגרום לציפורניים שלך להיראות מדהימות, אבל אתה אולי תוהה איך אפשר אי פעם להסיר אותה. במכונים, לטכנאים יש את הכלים והידע להסיר Shellac בבטחה. באמצעות השרייה ושיוף עדין, הם יכולים להמיס את הלק עד שהוא יורד בקלות. זה דורש בדרך כלל כחמש עשרה דקות לכל יד, אז אל תשכח לתזמן זמן נוסף להסרה בעת החלת מניקור או פדיקור Shellac. המאמץ הנוסף שווה את זה כדי לוודא שהציפורניים שלך אינן נתונות לממיסים שעלולים להזיק להן בהמשך הקו. אז אם אתה אוהב את המראה של ציפורניים מטופחות בצורה מושלמת בכל עת, בקר במספרה במקום לנסות פתרונות עשה זאת בעצמך.

כמה פעמים אתה יכול לעשות ציפורניים שלק?

ציפורני Shellac הן טיפול ציפורניים פופולרי למי שמחפשת מראה מקצועי לאורך זמן. הטכניקה מציעה ציפורניים מלוטשות להפליא שנשארות ללא שבבים עד ארבעה שבועות. כאשר מקבלים ציפורניים שלק, חשוב להקפיד על רענון שוטף של הלק על ידי איש מקצוע. כמו בכל סוג של מניקור או פדיקור, אורך החיים של ציפורני השלאק שלך יהיה תלוי במידת התחזוקה שלהן. עם תחזוקה וטיפול נאותים, אתה יכול לצפות שציפורני ה-Shell שלך יחזיקו מעמד בין פי שניים לשלושה יותר מאשר לק מסורתי – לפעמים אפילו יותר!

מחשבות סיכום: לק ג’ל מול Shellac

לאחר בחינת ההבדלים בין לק ג’ל לשלק, ברור שלשניהם יש את היתרונות הייחודיים שלהם. אלה שלא אכפת להם מהזמן הנוסף של צורך להציב את המוצר על מיטה קלה, יחד עם התמודדות עם הסרה באמצעות אצטון, אולי יעדיף שלאק. מצד שני, מי שלא עובד במגבלות זמן כה נוקשות עשויות להעדיף לק ג’ל מכיוון שאין צורך להגדיר אותו. בסופו של דבר, שני סוגי המוצרים מציעים תוצאות ארוכות טווח עבור שירותי סלון ושירותים בבית כאחד. בנוסף, אפשרויות אלה מעניקות למשתמשים אינסוף אפשרויות ליצור מראה מניקור מותאם אישית באמת – מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור כולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן