דף הבית » כללי » לק ג’ל: עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים

לק ג’ל: עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים

לק ג'ל עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

עם גימור יפהפה שעשוי להחזיק מעמד שבועיים או יותר, צבע ציפורניים ג’ל שינה לחלוטין את הדרך בה אנו מנקרים את הציפורניים שלנו. מסיבה זו, לק ג’ל החליף במהירות את לכה מסורתית לציפורניים כמוצר המומלץ הן לסלונים והן לחובבות המניקור בבית. מהו לק ג’ל? איך זה עובד? למה זה כל כך פופולרי? על כל השאלות הללו ועוד יענו בפוסט הזה.

נושא קשור:

מהו לק ג’ל?

לק ג’ל הוא זן אחד שיש לרפא או להקשות על ידי חשיפה לאור UV או LED. הרכב הג’ל הייחודי המשמש בייצורו יוצר קישור יציב עם מיטת הציפורן, ומאפשר מניקור שנמשך שבועות בכל פעם. צבע ג’ל לציפורניים זמין בקשת של גוונים ומרקמים, משימרי ועד מאט.

כיצד מורחים לק ג’ל?

בדרך כלל מעורבים מספר הליכים בעת מריחת צבע ג’ל לציפורניים. בהתחלה, מכינים את הציפורניים על ידי ניקוי וקיצוץ. לאחר מכן, מורחים שכבת בסיס לק ג’ל ומתרפאים עם נורת UV או LED. לאחר מכן מורחים שתיים או שלוש שכבות של לק ג’ל צבעוני ומייבשים בנפרד. התהליך מסתיים על ידי מריחת שכבת ג’ל וריפוי הציפורניים באור UV. כשהשכבה העליונה התייבשה לחלוטין, מנקים את הציפורניים באלכוהול כדי להסיר שאריות שנותרו ולחשוף ברק מבריק.

למה לק ג’ל כל כך פופולרי?

ישנן מספר סיבות מדוע לק ג’ל הפך לפופולרי כל כך. מכיוון שהוא מחזיק מעמד כל כך הרבה יותר מצבע ציפורניים רגיל, הוא מועדף בקרב אנשים עסוקים שלא רוצים לבזבז זמן על מגע כל הזמן בציפורניים שלהם. לק ג’ל אידיאלי הן לאירועים מיוחדים והן לשימוש קבוע בגלל איכותו המבריקה ועמידה בפני שבבים. צבע ציפורניים ג’ל מגיע בשפע של גוונים וברק, ומאפשר לך לבטא את האינדיבידואליות שלך באמצעות המניקור שלך.

איך מורידים לק ג’ל?

הסרת צבע ג’ל לציפורניים כהלכה היא מאתגרת, אך חיונית אם אינך רוצה לגרום נזק לציפורניים שלך. לק ג’ל ניתן להסיר בסלון על ידי איש מקצוע, או בבית באמצעות אצטון ורדיד אלומיניום. עטפו כל אצבע בנייר אלומיניום ובכדורי צמר גפן ספוגים באציטון להסרת לק ג’ל בבית. לאחר עשר עד חמש עשרה דקות, הסר את נייר הכסף וגרד את לק הג’ל מהציפורניים שלך באמצעות דוחף לציפורן או פצירה.

האם לק ג’ל טוב לציפורניים שלך?

צבע ג’ל חולל מהפכה בתעשיית טיפוח הציפורניים על ידי מתן מניקור ללא רבב ונטול שבבים שנמשך שבועות. צבע ג’ל הפך יותר ויותר פופולרי, אך חלק מהאנשים חוששים שהוא עלול להזיק לציפורניים שלהם. מאמר זה יבחן לק ג’ל ויקבע אם הוא מועיל לציפורניים שלך.

האם לק ג’ל טוב לציפורניים שלך?

אין פתרון פשוט לחידה הזו. צבע ג’ל הוא בחירה נהדרת עבור אנשים שרוצות מניקור שנמשך ואינו נסדק בקלות, אך חיוני לזכור שאם הוא לא נמרח ולא יוסר כראוי, הוא עלול לגרום נזק רציני לציפורניים שלך. כמה גורמים שכדאי לחשוב עליהם הם כדלקמן:

• בגלל העקביות העבה שלו, לק ג’ל עלול להגביל את זרימת הציפורניים. בסופו של דבר, זה עלול לגרום לציפורניים שלך להיות דקות ושבירות. עם זאת, ניתן למזער נזקים לציפורניים אם תאפשרו לציפורניים שלכם לנוח בין מניקור ג’ל.

• אם אינך יודע מה אתה עושה, הסרת צבע ג’ל עלולה לפגוע בציפורניים שלך. אם תנסו להסיר לק ג’ל על ידי קילוף או גרידה, אתם מסתכנים בפגיעה בציפורן המגן של הציפורניים ובחשיפת מצע הציפורן התחתון. לק ג’ל יש להסיר בזהירות, או בבית עם אצטון ורדיד אלומיניום או בסלון בעזרת איש מקצוע.

• קיימת אפשרות שהכימיקל המקשר של לק ג’ל או אור ה-UV המשמש לריפוי זה עלולים לעורר תגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים. אם אתה מקבל מניקור ג’ל ולאחר מכן מבחין באדמומיות, נפיחות או גירוד, עליך להפסיק ללבוש לק ג’ל ולפנות לרופא עור.

כאשר את צריכה מניקור שנמשך ולא יישבר, לק ג’ל עשוי להיות הדרך ללכת. עם זאת, יש להקפיד להימנע מפגיעה במשטח במהלך היישום או ההסרה. סט ציפורניים יפה ובריא הוא שלך לנטילה אם אתה נותן לציפורניים שלך נשימה בין מניקור ג’ל, תסיר אותו כראוי, והיזהר מתגובות אלרגיות כלשהן.

מה ההבדל בין לק ללק ג’ל?

צבע ציפורניים ולק ג’ל הן שתי דרכים נפוצות להעניק לציפורניים שלך ברק וברק מקצועי. עם זאת, לא לכולם יש את אותן תכונות. כדי לעזור לך להחליט, נשווה את הלק המסורתי למקבילו המודרני יותר, לק ג’ל, כאן.

לק ציפורניים

לק, או לק רגיל, הוא לכה נוזלית שצובעת על הציפורן. הוא זמין בקשת של גוונים ומבחר ברק, מבריק למאט ועד מתכתי. לק הוא אופציה פופולרית עבור אנשים שרוצות מניקור מהיר ופשוט מכיוון שהוא פשוט למריחה ומתייבש במהירות.

הבעיה בשימוש בצבע ציפורניים רגיל היא שהוא נקרע ומתקלף במהירות, בדרך כלל תוך מספר ימים. כדי להוסיף חטא לפציעה, זה לא מחזיק מעמד זמן רב כמו צבע ג’ל לציפורניים.

לק ג’ל

אבל, לק ג’ל הוא סוג מיוחד של לק שיש לרפא תחת אור אולטרה סגול (UV) או דיודה פולטת אור (LED). נוצר קשר חזק בין הג’ל לציפורן הטבעית, מה שיוצר מניקור שנמשך שבועות. צבע ג’ל לציפורניים זמין בקשת של גוונים ומרקמים, משימרי ועד מאט.

צבע ציפורניים ג’ל מועדף על אנשים שלא רוצים לבזבז את הזמן או המאמץ בליטוש הציפורניים שלהם באופן קבוע, מכיוון שהוא מחזיק מעמד הרבה יותר מאשר לכה מסורתית לציפורניים. לק ג’ל אידיאלי הן לאירועים מיוחדים והן לשימוש קבוע בגלל איכותו המבריקה ועמידה בפני שבבים.

בניגוד ללק מסורתי, ללק ג’ל לוקח יותר זמן למרוח ולהסיר. הסרה לא נכונה עלולה להזיק לציפורניים ולעלות ביוקר בהשוואה ללק רגיל.

כדי לקבל מראה מקצועי עם הציפורניים, תוכלי לבחור בין צבע רגיל ללק ג’ל. עם זאת, אורך החיים, קלות השימוש וההסרה שלהם שונים. לק רגיל עשוי להיות האופציה האידיאלית אם את ממהרת ורוצה מניקור פשוט. אבל, לק ג’ל הוא הדרך ללכת אם את רוצה מניקור שיחזיק מעמד ולא יישבר.

איך מסירים לק ג’ל בבית?

אם אתה רוצה מניקור שנמשך, שקלו לקבל צבע ג’ל לציפורניים. עם זאת, אנשים רבים אינם בטוחים כיצד להסיר אותו בבטחה מהציפורניים שלהם בבוא הזמן. מאמר זה מעמיק בנושא הסרת לק ג’ל בבית.

מה אתה צריך:

  • מסיר לק אצטון

  • נייר אלומיניום

  • כדורי צמר גפן

  • חוצץ או קובץ ציפורניים

שלבים להסרת לק ג’ל בבית:

שלב 1: צחצח או שיוף את הציפורניים שלך

עליך להבריק או לשייף את הציפורניים כדי להסיר את השכבה העליונה המבריקה של לק ג’ל לפני שתנסה להסיר את הלק. זה יאפשר לאציטון לחדור בקלות רבה יותר אל הלק ולהסיר אותו.

שלב 2: משרים כדורי צמר גפן באציטון

להסרת לק יש להשרות כדורי צמר גפן באציטון. יש להשתמש באצטון בכמות מספקת כדי להשרות היטב כדורי צמר גפן.

שלב 3: מרחו את כדורי הצמר גפן על הציפורניים

כדי להשתמש, פשוט השרו כדורי צמר גפן בתמיסה והניחו אותם על הציפורניים, מכסים את כל הציפורן. ניתן לאבטח את כדורי הצמר גפן על ידי עטיפת כל מסמר עם חתיכה קטנה של נייר אלומיניום.

שלב 4: המתן עד שהאצטון יפעל

הניחו לאציטון להמיס את לק הג’ל למשך עשר עד חמש עשרה דקות. אם אתה רוצה להימנע מהשארת האציטון בטעות למשך זמן רב מדי, אתה יכול להשתמש בטיימר.

שלב 5: הסר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן

הסר את נייר האלומיניום ואת כדורי הצמר גפן מהציפורניים שלך לאחר 10 עד 15 דקות. חשוב שצבע הציפורניים בג’ל יהיה עדין ופשוט להסרה.

שלב 6: הסר בעדינות את לק הג’ל

השתמש בדוחף לציפורן או במקל עץ תפוז כדי לנטרל בעדינות את צבע ציפורני הג’ל הגמיש מהציפורניים שלך. חשוב להקפיד לא לשרוט או לשבור את הציפורניים.

שלב 7: לשטוף ולחות את הידיים

הסרת צבע ג’ל לציפורניים צריכה להתבצע לאחר שטיפת ידיים יסודית במי סבון חמים. השתמשי בקרם לחות או בשמן כדי להבטיח שהציפורניים והציפורניים שלך יישארו בריאים וגמישים.

הסרת לק ג’ל בעצמך היא קלה ועשויה לעזור לך לחסוך כסף. אם תעקבו אחר ההוראות האלה, לא תצטרכו לדאוג מפגיעה בציפורניים בעת הסרת צבע ג’ל לציפורניים. קח את הזמן שלך והימנע מפגיעה בציפורניים שלך יותר מדי.

עטיפה: לק ג’ל

לסיכום, לק ג’ל הוא בחירה פופולרית למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן ללא רבב. עם מגוון הצבעים והגימורים הרחב שלו, לק ג’ל מאפשר לך ליצור מראה מותאם אישית שיחזיק מעמד למשך שבועות. בין אם את טכנאית ציפורניים מקצועית או חובבת ציפורניים בעצמך, לק ג’ל הוא אופציה מצוינת להשגת מניקור יפה ועמיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן