דף הבית » המלצות הצוות » איזה ציוד פוליש ג'ל מקצועי צריך למתחילים?

איזה ציוד פוליש ג'ל מקצועי צריך למתחילים?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. איזה ציוד פוליש ג'ל מקצועי צריך למתחילים?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זוהי גם בחירה מצוינת למי שרוצה להוסיף מעט ברק נוסף לציפורניים.

איזה ציוד אתה צריך?

כשמדובר בלק ג'ל מקצועי, יש כמה ציוד שתצטרכו כדי להתחיל. להלן סקירה מהירה של היסודות:

ג'ל פוליש

הדבר הראשון שתצטרכו הוא לק ג'ל בפועל. יש הרבה מותגים וצבעים שונים לבחירה, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם לציפורניים שלך.

מנורת UV או LED

הציוד הבא שתצטרך הוא מנורת UV או LED. זה מה שישמש לריפוי הלק ג'ל ויבטיח שהוא יחזיק עד שבועיים.

בסיס וטופ קואט

בנוסף ללק ג'ל תצטרכו גם בסיס ומעיל עליון. שכבת הבסיס תעזור ללק הג'ל להיצמד לציפורניים והשכבה העליונה תעזור להגן על הצבע ולהוסיף ברק נוסף.

פצירים ומאגרים

תזדקק גם לכמה קבצי ציפורניים ומאגרים כדי להכין את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל. זה יעזור להבטיח שהלק נצמד כראוי ויחזיק למשך השבועיים המלאים.

דוחף לציפורניים ושמן לציפורניים

לבסוף, תזדקק לדוחף לציפורן ושמן לציפורן כדי לעזור לשמור על ציפורני החתול שלך בריאות ולחות. זה יעזור להבטיח שהציפורניים שלך ייראו במיטבן ויישארו בריאות.

השוואה מהירה

צִיוּד מַטָרָה
ג'ל פוליש צבע וברק
מנורת UV או LED ריפוי ג'ל פוליש
בסיס וטופ קואט הדבקת הלק ג'ל והוספת ברק
פצירים ומאגרים הכנת הציפורניים
דוחף לציפורניים ושמן לציפורניים שמירה על בריאות העור

כפי שאתה יכול לראות, יש כמה ציוד שתצטרך כדי להתחיל עם לק ג'ל מקצועי. למרות שהרשימה עשויה להיראות מאיימת בהתחלה, היא למעשה די פשוטה וקל להתמצא בה. ברגע שיש לך את כל הציוד הדרוש, תוכל להתחיל ליצור מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן. עם קצת תרגול, תוכל ליצור מראה מרהיב שיחזיק מעמד עד שבועיים. אם אתה מחפש מידע נוסף על איך להשתמש בלק ג'ל מקצועי, אתה יכול לבדוק מדריכים ביוטיוב או אפילו לקחת שיעור ב- חנות ציוד היופי המקומית שלך. עם הידע והציוד הנכונים, תוכלי ליצור מניקור יפהפה ועמיד תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן