דף הבית » הכי פופולרי » איך להכין ג'ל לק בבית

איך להכין ג'ל לק בבית

איך להכין ג'ל לק בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך כדי להכין לק ג'ל

הכנת לק ג'ל משלך היא דרך מצוינת לחסוך כסף וליצור צבעים ועיצובים ייחודיים. כל מה שאתה צריך כדי להכין לק ג'ל משלך הוא שכבת בסיס, שכבת עליון, נורת UV או LED וקצת לק. אתה יכול למצוא את כל הפריטים האלה בחנות ציוד יופי, או שאתה יכול לרכוש אותם באינטרנט.

שלבים להכנת ג'ל לק

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל להכין לק ג'ל משלך, עליך להכין את הציפורניים שלך. זה כולל שיוף, ליטוש וניקוי הציפורניים שלך. זה יעזור להבטיח שהלק ג'ל יידבק כראוי.

שלב 2: מריחת שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בצורה אחידה ובשכבות דקות. כדאי גם להקפיד למרוח את שכבת הבסיס על קצוות הציפורניים כדי להבטיח שהלק ג'ל יידבק כראוי.

שלב 3: ארפא את שכבת הבסיס

לאחר שתמרחת את שכבת הבסיס, תצטרך לרפא אותה. זה יכול להיעשות עם אור UV או LED. הנח את הידיים מתחת לאור ופעל לפי ההוראות המופיעות במכשיר. משך הזמן שאתה צריך כדי לרפא את שכבת הבסיס יהיה תלוי בסוג האור שבו אתה משתמש.

שלב 4: מרחי לק

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את הלק. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ובקצוות הציפורניים. אתה יכול להשתמש בכל סוג של לק עבור שלב זה.

שלב 5: רפא את הלק

לאחר שתמרחת את הלק, תצטרך לרפא אותו. שוב, השתמש במנורת UV או LED ופעל לפי ההוראות המופיעות במכשיר. משך הזמן שאתה צריך כדי לרפא את הלק יהיה תלוי בסוג האור שבו אתה משתמש.

שלב 6: מריחת Top Coat

לאחר ריפוי הלק, ניתן למרוח את השכבה העליונה. הקפידו למרוח את השכבה העליונה בצורה אחידה ובשכבות דקות. כדאי גם להקפיד למרוח את השכבה העליונה על קצוות הציפורניים כדי להבטיח שהלק הג'ל יידבק כראוי.

שלב 7: ארפא את המעיל העליון

לאחר שתמרחת את השכבה העליונה, תצטרך לרפא אותה. שוב, השתמש במנורת UV או LED ופעל לפי ההוראות המופיעות במכשיר. משך הזמן שאתה צריך כדי לרפא את המעיל העליון יהיה תלוי בסוג האור אתה משתמש.

שלב 8: הסר את השכבה הדביקה

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, תצטרך להסיר את השכבה הדביקה. ניתן לעשות זאת עם מטלית נטולת מוך או כרית צמר גפן ספוגה באלכוהול. הקפידו להסיר את כל השכבה הדביקה כדי להבטיח שהלק ג'ל יחזיק מעמד.

הכנת לק ג'ל משלך בבית היא דרך מצוינת לחסוך כסף וליצור צבעים ועיצובים ייחודיים. עם השלבים הקלים האלה, אתה יכול להכין לק ג'ל משלך תוך זמן קצר!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן