דף הבית » לא להאמין » איך להכין לק ג’ל ללא מכונה

איך להכין לק ג’ל ללא מכונה

איך להכין לק ג'ל ללא מכונה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך כדי להכין לק ג’ל ללא מכונה

הכנת לק ג’ל משלך ללא מכונה היא דרך מהנה ויצירתית להתאים אישית את הציפורניים שלך. אתה לא צריך הרבה ציוד כדי להתחיל, ואת רוב הפריטים תוכל למצוא בחנות ציוד יופי מקומית. הנה מה שתצטרך:

  • בסיס לק ג’ל
  • מעיל עליון לק ג’ל
  • צבע לק ג’ל
  • קערת ערבוב קטנה
  • מָרִית
  • מסיר לק
  • מקלוני כותנה

נושאים קשורים:

 

מדריך שלב אחר שלב להכנת פוליש ג’ל ללא מכונה

הכנת לק ג’ל משלך ללא מכונה היא תהליך פשוט וישיר. בצע את השלבים הבאים כדי להתחיל:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שאת מתחילה להכין לק ג’ל משלך, חשוב להכין את הציפורניים שלך. התחל בהסרת כל לק ישן עם מקלון צמר גפן ומסיר לק. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר קצוות גסים. לבסוף, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורניים שלך וודא שהציפורניים שלך נקיות ומוכנות ללק ג’ל.

שלב 2: מערבבים את הלק ג’ל

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן לערבב את לק הג’ל. התחל על ידי שפיכת כמות קטנה מבסיס הלק ג’ל לתוך קערת המערבל. לאחר מכן, הוסיפו כמה טיפות של צבע לק ג’ל וערבבו עד שהצבע אחיד ועקבי. לבסוף, הוסיפו כמה טיפות מהמעיל העליון של ג’ל לק וערבבו עד שהכל מתאחד.

שלב 3: מרחו את הלק ג’ל

עכשיו אחרי שערבבתם את לק הג’ל, הגיע הזמן למרוח אותו על הציפורניים. התחילי במריחת שכבה דקה של לק הג’ל על כל ציפורן. הקפידו על פיזור הלק בצורה אחידה ושלא תפספסו אף נקודה. לאחר שמרחת את הלק על כל הציפורניים שלך, השתמשי בדוחף לציפורניים כדי לדחוף לאחור את הציפורניים ולוודא שהלק אחיד וחלק.

שלב 4: רפא את הלק ג’ל

לאחר שמרחת את לק הג’ל על הציפורניים, הגיע הזמן לרפא אותו. כדי לרפא את הלק, תצטרך להניח את הידיים תחת אור UV למשך כמה דקות. הקפידו לשמור את הידיים בשקט בזמן שהלק מתרפא, ואל תזיזו אותן עד שהאור יכבה. לאחר כיבוי האור, לק הג’ל שלך מוכן לשימוש!

שלב 5: הסר את הלק ג’ל

כשתהיה מוכן להסיר את לק הג’ל, התחל בהשריית הציפורניים שלך במים חמים למשך כמה דקות. לאחר מכן, השתמש במקלון צמר גפן ומסיר לק כדי להסיר בעדינות את הלק. לבסוף, השתמשי בפצירה כדי לטשטש את כל הלק שנותר ולוודא שהציפורניים שלך נקיות ומוכנות למריחה הבאה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן