דף הבית » ציפורניים בריאות » איך להכין לק ג'ל מט | מדריך עשה זאת בעצמך

איך להכין לק ג'ל מט | מדריך עשה זאת בעצמך

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך להכין לק ג'ל מט | מדריך עשה זאת בעצמך

מהו לק ג'ל מאט?

לק ג'ל מט הוא סוג לק בעל גימור מט. הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אבל יש לו מראה ותחושה שונים. לק ג'ל מט הופך יותר ויותר פופולרי, מכיוון שזו דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי לציפורניים שלך.

אילו חומרים אתה צריך?

להכנת לק ג'ל מט, תזדקק לחומרים הבאים:

  • לק ג'ל
  • מעיל עליון מט
  • מנורת UV/LED
  • פצירה
  • חוצץ ציפורניים
  • דוחף לציפורניים
  • מסיר לק

איך להכין לק ג'ל מט

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, עליך לוודא שהציפורניים שלך מוכנות כראוי. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך עם פצירה כדי לקבל את הצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר רכסים או בליטות. לבסוף, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורן שלך.

שלב 2: מרחי את לק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל על הציפורניים שלך. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלק על העור. לאחר מכן, לרפא את הלק תחת מנורת UV/LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: מרחי את המעיל העליון מאט

לאחר שהלק הג'ל מתרפא, ניתן למרוח את המעיל העליון המאט. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה על הציפורניים שלך. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלק על העור. לאחר מכן, לרפא את המעיל העליון תחת מנורת UV/LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: הסר את הפולנית העודפת

לאחר ריפוי המעיל העליון המט, ניתן להסיר את עודפי הלק. התחל על ידי שימוש במסיר לק כדי להסיר עודפי לק מהציפורניים שלך. הקפד להיות עדין ולהימנע מלקבל לק על העור שלך.

שלב 5: תהנה מלק ג'ל מאט שלך

לאחר שהסרת את הלק העודף, תוכלי ליהנות מלק הג'ל המאט שלך. הגימור המאט יעניק לציפורניים שלך מראה ייחודי שיחזיק מעמד למספר שבועות.

השוואה מהירה

לק רגיל לק ג'ל מט
גימור מבריק גימור מט
מיושם עם מברשת מיושם עם מנורת UV/LED
נמשך כמה ימים נמשך מספר שבועות

סיכום

לק ג'ל מט הוא דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי לציפורניים שלך. הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אבל יש לו מראה ותחושה שונים. להכנת לק ג'ל מט, תזדקק ללק ג'ל, מעיל עליון מט, מנורת UV/LED, פצירה, מאגר ציפורניים, דוחף לציפורניים ומסיר לק. התחל בהכנת הציפורניים שלך, ולאחר מכן מרחי את לק הג'ל ורפא אותו תחת מנורת UV/LED. לאחר מכן, יש למרוח את המעיל העליון המט ולרפא אותו תחת מנורת UV/LED. לבסוף, הסירו את הלק העודף ותיהנו מלק הג'ל המאט שלכם.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל מט?

ת: לק ג'ל מט מחזיק בדרך כלל למספר שבועות.

ש: האם אני יכול להשתמש בלק רגיל עם מעיל עליון מט?

ת: כן, אפשר להשתמש בלק רגיל עם מעיל עליון מט. עם זאת, ייתכן שהתוצאות לא יהיו עמידות לאורך זמן כמו שימוש בלק ג'ל.

ש: האם אני יכול להשתמש בשכבת עליון רגילה עם לק ג'ל מט?

ת: לא, אתה לא צריך להשתמש במעיל עליון רגיל עם לק ג'ל מט. המעיל העליון הרגיל לא יספק את אותו גימור מט כמו המעיל העליון המאט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן