דף הבית » ויראלי » איך להכין לק ג'ל משלך בבית

איך להכין לק ג'ל משלך בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך להכין לק ג'ל משלך בבית

איך להכין לק ג'ל משלך בבית

רוצה לקבל את המניקור המושלם בלי תג המחיר של הסלון? אתה יכול להכין לק ג'ל משלך בבית בכמה שלבים פשוטים. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, שנראה מקצועי. הנה איך להכין לק ג'ל משלך בבית.

אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את הציוד שלך. תצטרך מעיל בסיס, מעיל עליון וצבע לפי בחירתך. תצטרך גם מנורת UV או LED, פצירה ומאגר.

הכן את הציפורניים שלך

ברגע שיש לך את כל הציוד שלך, זה הזמן להכין את הציפורניים שלך. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר כדי להסיר רכסים או בליטות. לבסוף, נקו את הציפורניים עם כרית צמר גפן ספוגה במסיר לק.

למרוח את שכבת הבסיס

עכשיו הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. לאחר מכן, ארפא את שכבת הבסיס במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

החל את הצבע

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, הגיע הזמן ליישם את הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של הצבע על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. לאחר מכן, רפא את הצבע במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

למרוח את ה-Top Coat

לאחר שהצבע מתרפא, הגיע הזמן למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. לאחר מכן, רפא את המעיל העליון במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

השוואה מהירה

שלב דרושים אספקה
הכן מסמרים פצירה, חיץ
למרוח שכבת בסיס מעיל בסיס, מנורת UV/LED
החל צבע צבע, מנורת UV/LED
למרוח טופ קואט מעיל עליון, מנורת UV/LED

גימור

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, הגיע הזמן להוסיף את הגימור. התחל בניגוב כל ציפורן עם כרית צמר גפן ספוגה במסיר לק. זה יסיר כל עודפי לק ותעניק לציפורניים שלך מראה נקי ומקצועי. לבסוף, מרחי שמן לציפורן כדי להזין ולהגן על הציפורניים שלך.

תהנה מהמניקור שלך

עכשיו אחרי שסיימת את המניקור שלך, הגיע הזמן ליהנות ממנו! לק הג'ל שלך אמור להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. תהנה מהמניקור היפה והעמיד שלך ללא תג מחיר בסלון. הכנת לק ג'ל משלך בבית היא דרך מצוינת לקבל מניקור בעל מראה מקצועי ללא תג מחיר בסלון. עם כמה צעדים פשוטים, אתה יכול לקבל את המניקור המושלם בנוחות של הבית שלך. אז, אסוף את הציוד שלך והתכונן להכין לק ג'ל משלך בבית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן