דף הבית » הכי פופולרי » איך להכין לק ג'ל עבה

איך להכין לק ג'ל עבה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך להכין לק ג'ל עבה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זוהי אלטרנטיבה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק רגיל שיכולה להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא גם עמיד יותר מלק רגיל וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים.

איך להכין לק ג'ל עבה

הכנת לק ג'ל עבה היא דרך מצוינת להבטיח שהמניקור שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר ונראה טוב יותר. הנה כמה טיפים איך להכין לק ג'ל עבה:

1. הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח לק ג'ל שלך, הקפד להכין את הציפורניים שלך. התחל בניוק הציפורניים שלך בצורה הרצויה ולאחר מכן ליטוף אותם כדי להסיר את כל הרכסים. לאחר שעשית את זה, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורניים שלך לאחור ולאחר מכן השתמש במברשת ציפורניים כדי להסיר לכלוך או פסולת מהציפורניים שלך.

2. למרוח שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח שכבת בסיס. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד לציפורניים שלך ולמנוע ממנו להישבר או לדהות. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בשכבות דקות ואחידות ולרפא אותו באור UV או LED.

3. למרוח את הג'ל פוליש

לאחר שמעיל הבסיס שלך מתרפא, הגיע הזמן למרוח את הלק ג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של הלק ג'ל ולאחר מכן ריפוי עם מנורת UV או LED. לאחר ריפוי השכבה הראשונה, מרחו שכבה שנייה מהלק ג'ל ורפאו אותה שוב.

4. הפוך את ג'ל פוליש לעבה יותר

כדי להפוך את הלק ג'ל לסמיך יותר, ניתן למרוח שכבה שלישית מהלק ג'ל ולרפא אותו באור UV או LED. זה יעזור ללק הג'ל להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר.

5. למרוח טופ קואט

לאחר שמרחת את מספר השכבות הרצוי של לק ג'ל, זה הזמן למרוח שכבות עליון. זה יעזור לאטום את הצבע ולהגן על המניקור שלך מפני שבבים או דהייה. הקפידו למרוח את השכבה העליונה בשכבות דקות ואחידות ולרפא אותה באור UV או LED.

טיפים להכנת לק ג'ל עבה

  • הקפידו להכין את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל.
  • מרחי את לק הג'ל בשכבות דקות ואחידות.
  • יש למרוח שכבת בסיס ושכבת עליון כדי לעזור ללק הג'ל להחזיק מעמד זמן רב יותר.
  • לרפא כל שכבה של לק ג'ל עם אור UV או LED.
  • מרחי שכבה שלישית מהלק ג'ל כדי שיהיה עבה יותר.

הכנת לק ג'ל עבה היא דרך מצוינת להבטיח שהמניקור שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר ונראה טוב יותר. על ידי ביצוע העצות הללו, תוכל ליצור לק ג'ל סמיך שיחזיק מעמד במשך שבועות מבלי להישבר או לדהות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן