דף הבית » כללי » איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. זו גם דרך מצוינת לקבל מראה מקצועי מבלי ללכת לסלון. עם המוצרים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, תוכלי ליצור מניקור ג'ל במראה מקצועי בבית.

מה אתה צריך

כדי להתחיל, תזדקק לכמה ציוד. תצטרך שכבת בסיס, לק ג'ל, שכבת עליון, מנורת UV או LED ועוד כמה כלים. הנה רשימה מהירה של מה שתצטרך:

  • מעיל בסיס
  • לק ג'ל
  • מעיל עליון
  • מנורת UV או LED
  • פצירה
  • חוצץ ציפורניים
  • דוחף לציפורניים
  • רפידות כותנה
  • מסיר לק

מכין את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. התחל בשיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להחליק כל רכסים או בליטות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורן שלך. לבסוף, השתמשו בכרית צמר גפן ומסיר לק כדי להסיר כל שמנים או לכלוך מהציפורניים.

מריחת שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. לאחר מכן, ארפא את שכבת הבסיס מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

מריחת ג'ל פוליש

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את הלק ג'ל. התחל במריחת שכבה דקה של הלק. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. לאחר מכן, רפא את הלק מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

מריחת ה-Top Coat

לאחר שהלק ג'ל מתרפא, ניתן למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. לאחר מכן, לרפא את המעיל העליון מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

השוואה מהירה

מוצר מַטָרָה
מעיל בסיס יוצר בסיס ללק ג'ל
ג'ל פוליש מוסיף צבע וברק לציפורניים
מעיל עליון אוטמים את לק הג'ל ומוסיפים ברק
מנורת UV או LED מרפא את לק ג'ל

הסרת ג'ל לק

כשיגיע הזמן להסיר את לק הג'ל, תצטרכו להשתמש במסיר לק. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר והנחתה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר כסף כדי לשמור על המסיר על הציפורן. הניחו למסיר לשבת 10-15 דקות לפני הסרת נייר הכסף והצמר גפן. לבסוף, השתמש בדוחף לציפורן כדי להסיר בעדינות את לק הג'ל.

סיכום

הכנת לק ג'ל מקצועי בבית היא קלה עם האספקה הנכונה וכמה שלבים פשוטים. עם שכבת בסיס, לק ג'ל, מעיל עליון ומנורת UV או LED, תוכלי ליצור מניקור עמיד שנראה כאילו נעשה בסלון. למידע נוסף, עיין בסרטון זה כיצד להכין לק ג'ל מקצועי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן