דף הבית » אופנת לק ג׳ל » איך לייבש לק ג'ל בבית

איך לייבש לק ג'ל בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך לייבש לק ג'ל בבית

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ומשמש לעתים קרובות בסלונים מקצועיים. זה גם הופך פופולרי יותר ויותר לשימוש ביתי.

איך לייבש לק ג'ל בבית

ייבוש לק ג'ל בבית יכול להיות קצת מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, אתה יכול לעשות את העבודה במהירות ובקלות. הנה כמה טיפים לייבוש לק ג'ל בבית:

1. השתמש במנורת UV או LED

הכלי החשוב ביותר לייבוש לק ג'ל הוא מנורת UV או LED. מנורות אלו פולטות אור אולטרה סגול, שעוזר לרפא את הלק ג'ל ולגרום לו להתייבש מהר יותר. אתה יכול למצוא את המנורות האלה ברוב חנויות מוצרי היופי או באינטרנט.

2. פעל לפי ההוראות

בעת שימוש במנורת UV או LED, חשוב להקפיד על ההוראות המצורפות אליה. למנורות שונות יש הגדרות וזמני ריפוי שונים, לכן הקפד לקרוא את ההוראות בקפידה.

3. השתמשו במעיל בסיס ובטופ קואט

שימוש בשכבת בסיס ושכבת עליון חיוני לייבוש לק ג'ל. שכבת הבסיס עוזרת להגן על הציפורניים והשכבה העליונה עוזרת לאטום את הצבע ולהאריך אותו.

4. למרוח שכבות דקות

בעת מריחת הלק ג'ל חשוב להשתמש בשכבות דקות. זה יעזור ללק להתייבש מהר יותר וגם יעזור למנוע פסים או כתמים.

5. הימנע ממים

חשוב להימנע ממים בעת ייבוש לק ג'ל. מים עלולים לגרום ללק להכתים או לפסוע, ולכן עדיף להימנע מהם לחלוטין.

6. השתמשו במייבש ציפורניים

אם אין לך מנורת UV או LED, אתה יכול להשתמש במייבש ציפורניים כדי להאיץ את תהליך הייבוש. מייבשי ציפורניים זמינים ברוב חנויות מוצרי היופי והם זולים יחסית.

7. השתמשו ב-Quick-Dry Top Coat

שימוש בשכבת עליון המתייבשת במהירות יכולה לעזור להאיץ את תהליך הייבוש. שכבות עליונות אלו נועדו להתייבש במהירות ויכולות לסייע במניעת כתמים או פסים.

8. תן לזה להתייבש באוויר

אם אין לך מנורת UV או LED, מייבש ציפורניים או מעיל עליון המתייבש במהירות, אתה עדיין יכול לייבש את לק הג'ל שלך. כל שעליך לעשות הוא לתת לו להתייבש באוויר במשך כמה דקות והוא צריך להיות יבש מספיק למגע.

סיכום

ייבוש לק ג'ל בבית יכול להיות קצת מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, אתה יכול לעשות את העבודה במהירות ובקלות. על ידי ביצוע העצות הללו, תוכל להבטיח שהלק הג'ל שלך יבש ומוכן לשימוש תוך זמן קצר. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לייבש את לק הג'ל בבית, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן