דף הבית » אופנת לק ג׳ל » איך לעשות קישוט על ג'ל פוליש

איך לעשות קישוט על ג'ל פוליש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך לעשות קישוט על ג'ל פוליש

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף עיצוב ייחודי לציפורניים שלך.

כלים הדרושים לקישוט ג'ל לק

לפני שתתחיל לקשט את הציפורניים שלך עם לק ג'ל, תצטרך לאסוף את הכלים הדרושים. תזדקקו לנורת UV או לד, פצירה, מאגר ציפורניים, שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל לבחירתכם. ייתכן שתרצה גם לקבל כמה כלי אמנות ציפורניים כגון כלי מנקד, מברשת פסים ומברשת לציפורניים.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון בקישוט הציפורניים עם לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים. התחל בשיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי ללטש את פני הציפורניים שלך. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר לציפורניים שלך.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. יש למרוח שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן ולרפא אותה עם אור UV או LED. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולרפא למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: מרחו את הלק ג'ל

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את הלק ג'ל. התחילי במריחת שכבה דקה של לק הג'ל על כל ציפורן. לרפא את לק הג'ל עם אור UV או LED. יש למרוח שכבה שנייה מהלק ג'ל ולרפא שוב.

שלב 4: קשט את הציפורניים שלך

עכשיו הגיע הזמן להיות יצירתיים ולקשט את הציפורניים. אתה יכול להשתמש בכלי נקודות, מברשת פסים, או מברשת אמנות ציפורניים כדי ליצור עיצובים ייחודיים. אתה יכול גם להשתמש באבני חן, נצנצים או אביזרים אחרים של אמנות ציפורניים כדי להוסיף קצת ניצוץ לציפורניים שלך.

שלב 5: מרחי את ה- Top Coat

לאחר שתסיים לקשט את הציפורניים, תוכל למרוח את השכבה העליונה. יש למרוח שכבה דקה של השכבה העליונה על כל ציפורן ולרפא עם אור UV או LED. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולרפא למשך הזמן המומלץ.

דעה אישית

קישוט הציפורניים שלך עם לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף עיצוב ייחודי לציפורניים שלך. זו גם דרך מצוינת לבטא את היצירתיות שלך וליהנות. עם הכלים הנכונים וקצת תרגול, תוכלו ליצור עיצובים יפים שיחזיקו מעמד עד שבועיים. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן