דף הבית » אופנת לק ג׳ל » איך לשים נצנצים על ג'ל לק

איך לשים נצנצים על ג'ל לק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך לשים נצנצים על ג'ל לק

מה אתה צריך כדי לשים נצנצים על ג'ל לק

הנחת נצנצים על לק ג'ל היא דרך מצוינת להוסיף מעט ניצוץ למניקור שלך. כדי להתחיל, תזדקק לכמה חומרים:

  • לק ג'ל
  • נִצנוּץ
  • מעיל עליון
  • מגבונים ללא מוך
  • מקלוני כותנה
  • פצירה
  • חוצץ ציפורניים
  • מנורת UV או LED

שלבים להנחת נצנצים על ג'ל לק

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח נצנצים על הציפורניים שלך, תצטרך להכין אותם. התחל בשיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להחליק כל רכסים או בליטות. לבסוף, השתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר אבק או פסולת.

שלב 2: למרוח פוליש ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחילי במריחת שכבה דקה של לק הג'ל על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן כדי למנוע סתתים. לאחר מכן, לרפא את הלק תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: החל גליטר

לאחר שהלק הג'ל מתרפא, אפשר להתחיל למרוח את הנצנצים. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של מעיל עליון על הציפורן. לאחר מכן, פזרו את הנצנצים על המעיל העליון הרטוב. אתה יכול להשתמש במקלון צמר גפן כדי לעזור להפיץ את הנצנצים מסביב. ברגע שאתה מרוצה מהכיסוי, ארפא את הנצנצים תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: אטום את הנצנצים

לאחר שהנוצץ מתרפא, תצטרך לאטום אותו. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של מעיל עליון על הציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הנצנצים. לאחר מכן, לרפא את המעיל העליון תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, ניתן לנקות את עודפי הנצנצים. התחל על ידי שימוש במגבון נטול מוך כדי להסיר עודפי נצנצים. לאחר מכן, השתמש במקלון צמר גפן כדי לנקות את הציפורניים ואת הקצוות של הציפורן.

טיפים למניקור נוצץ מוצלח

לשים נצנצים על לק ג'ל יכול להיות קצת מסובך, אבל עם כמה טיפים, אתה יכול להשיג מניקור יפה ונוצץ. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • התחל עם שכבה דקה של לק ג'ל. יותר מדי פוליש יכול להקשות על מריחת הנצנצים.
  • השתמש במקלון צמר גפן כדי לעזור להפיץ את הנצנצים מסביב.
  • הקפידו לכסות את כל הציפורן בשכבת עליון, כולל הנצנצים.
  • השתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר עודפי נצנצים.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן אני צריך לרפא את הנצנצים?

ת: זמן הריפוי יהיה תלוי בסוג המנורה שבה אתה משתמש. עבור מנורת UV, תצטרך לרפא את הנצנצים במשך 2 דקות. עבור מנורת LED, תצטרך לרפא את הנצנצים למשך 30 שניות.

ש: איך אני מסיר את הנצנצים?

ת: כדי להסיר את הנצנצים, תצטרכו להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הנצנצים.

ש: האם אפשר להשתמש בלק רגיל במקום לק ג'ל?

ת: כן, אפשר להשתמש בלק רגיל במקום לק ג'ל. עם זאת, לק רגיל לא יחזיק מעמד זמן רב כמו לק ג'ל. חשוב גם לציין שלא תצטרכו לרפא לק רגיל מתחת למנורת UV או LED.

סיכום

הנחת נצנצים על לק ג'ל היא דרך מצוינת להוסיף מעט ניצוץ למניקור שלך. כדי להתחיל, תזדקק לכמה מצרכים, כולל לק ג'ל, נצנצים, מעיל עליון, מגבונים נטולי מוך, צמר גפן, פצירה ומאגר ציפורניים. ברגע שיש לך את הציוד שלך, תוכל להתחיל להכין את הציפורניים שלך, למרוח את לק הג'ל, למרוח את הנצנצים, לאטום את הנצנצים ולנקות. עם כמה טיפים וטריקים, אתה יכול להשיג מניקור יפה ונוצץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן