דף הבית » הכי נצפים » אישה עם פוליש ג'ל וסומק

אישה עם פוליש ג'ל וסומק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

אישה עם פוליש ג'ל וסומק

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. זהו מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להימשך עד שבועיים. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף פופ של צבע לציפורניים שלך וניתן להשתמש בו כדי ליצור מגוון של מראות.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט הדורש מספר שלבים. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות מהצבע שבחרת ולרפא כל שכבה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל, יש לזכור כמה טיפים. הקפידו למרוח שכבות דקיקות של פוליש ולרפא כל שכבה לחלוטין. כמו כן, הקפידו לנגב את השכבה הדביקה לאחר ריפוי עם מגבון נטול מוך. זה יעזור להבטיח גימור חלק ומבריק.

הוספת סומק למראה שלך

הוספת סומק למראה שלך היא דרך מצוינת להוסיף קצת צבע ומימד לפנים שלך. בעת מריחת סומק, כדאי להקפיד על שימוש במברשת סומק ולמרוח את הסומק בתנועות סיבוביות. התחל בתפוחי הלחיים שלך והתמזג כלפי חוץ. אתה יכול גם להשתמש בברונזר כדי להוסיף קצת חמימות למראה שלך.

יצירת מראה יפה עם לק ג'ל וסומק

יצירת מראה יפה עם לק ג'ל וסומק היא קלה. התחל על ידי הכנת הציפורניים שלך ומריחת שכבת בסיס של לק ג'ל. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות מהצבע שבחרת ולרפא כל שכבה. לאחר שהציפורניים שלך יבשות, מרחי שכבת עליון ורפאי אותה. לבסוף, הוסיפו קצת סומק ללחיים עם מברשת סומק וערבבו כלפי חוץ. למידע נוסף על מריחת סומק, בדוק את הסרטון הזה . למידע נוסף על לק ג'ל, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן