דף הבית » ציפורניים בריאות » ג'ל לק Tor – מדריך מקיף

ג'ל לק Tor – מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

ג'ל לק Tor – מדריך מקיף

מהו ג'ל לק Tor?

ג'ל לק Tor הוא סוג של לק שנמרח בצורה שונה מלק מסורתי. זהו תהליך דו-שלבי הדורש שכבת בסיס ושכבת עליון. תחילה מורחים את שכבת הבסיס ולאחר מכן מורחים את השכבה העליונה על שכבת הבסיס. השכבה העליונה נרפאת עם אור UV או LED, מה שעוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר. ג'ל לק Tor ידוע בגימור העמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים.

תהליך הגשת בקשה

מריחת ג'ל לק של Tor היא תהליך בן שני שלבים. ראשית, עליך למרוח שכבת בסיס. שכבת בסיס זו נועדה לעזור ללק להיצמד לציפורן. לאחר מריחת שכבת הבסיס, עליך למרוח את השכבה העליונה. לאחר מכן, השכבה העליונה נרפאת עם אור UV או LED. זה עוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיות עמיד יותר בפני שבבים.

יתרונותיו של ג'ל לק Tor

לג'ל לק Tor יש יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא ידוע בגימור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. זה גם לא דורש כלים או טכניקות מיוחדות ליישום. בנוסף, קל להסיר עם מסיר לק רגיל.

השוואה מהירה

לק ציפורניים תהליך הגשת בקשה יתרונות
מָסוֹרתִי תהליך חד-שלבי קל ליישום, קל להסרה
ג'ל לק Tor תהליך דו-שלבי גימור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים

דעה אישית

אני משתמשת בג'ל לק של Tor בחודשים האחרונים ואני מאוד מתרשמת מהתוצאות. תהליך היישום קל והגימור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. גיליתי שהרבה יותר קל להסיר אותו מאשר לק מסורתי, וזה יתרון עצום. אני בהחלט ממליץ על ג'ל לק Tor לכל מי שמחפשת גימור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. למידע נוסף, תוכל לבדוק את ג'ל לק Tor ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן