דף הבית » לא להאמין » ג'ל פוליש במודיעין מכבי רעות

ג'ל פוליש במודיעין מכבי רעות

ג'ל פוליש במודיעין מכבי רעות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ומתרפא מתחת למנורת UV או LED. זהו צורת לק עמידה יותר מאשר לק מסורתי, ויכולה להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. לק ג'ל גם עמיד יותר ועמיד בפני שריטות ושבבים.

שירותים המוצעים במודיעין מכבי רעות

מודיעין מכבי רעות מציעה מגוון שירותים הקשורים ללק ג'ל לרבות מניקור, פדיקור ואמנות ציפורניים. הם גם מציעים מגוון רחב של צבעים ועיצובים לבחירה, כך שתוכל למצוא את המראה המושלם לכל אירוע. הסלון מציע גם מגוון שירותים נוספים, כגון שעווה, טיפולי פנים ועיסוי.

היתרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה ציפורניים עמידות יותר מבלי לדאוג לשיתובים או קילופים. הוא גם עמיד יותר מלק מסורתי, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא צורך במריחה מחדש. בנוסף, לק ג'ל יש פחות סיכוי להישרט או לשרוט, כך שהציפורניים שלך ייראו נהדר למשך זמן רב יותר.

עלות ג'ל פוליש במודיעין מכבי רעות

עלות הלק ג'ל במודיעין מכבי רעות משתנה בהתאם לסוג השירות שתבחרו. מניקור ופדיקור נעים בדרך כלל בין 30 ל-50 דולר, בעוד שציורי ציפורניים יכולים לנוע בין 50 ל-100 דולר. המחירים עשויים להשתנות בהתאם למורכבות העיצוב.

איך להתכונן למניקור ג'ל פוליש במודיעין מכבי רעות

לפני ביקור במודיעין מכבי רעות למניקור לק ג'ל, חשוב לוודא שהציפורניים נקיות וללא לכלוך ולכלוך. כמו כן, עליך לוודא שהציפורניים שלך גזורות ותוקפות באורך ובצורה הרצויים. בנוסף, חשוב להסיר כל לק קיים לפני הפגישה שלך.

טיפים נוספים לג'ל פוליש במודיעין מכבי רעות

  • הקפידו להביא מסיר לק וכדורי צמר גפן משלכם.
  • הביאו זוג כפכפים או סנדלים ללבישה במהלך הפגישה.
  • אם אתה מקבל אמנות ציפורניים, תביא תמונה או עיצוב כדי להראות את הטכנאי שלך.
  • הקפד ללבוש קרם הגנה אם אתה מתכנן להיות בחוץ לאחר הפגישה שלך.

למידע נוסף על לק ג'ל במודיעין מכבי רעות, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן