דף הבית » הכי פופולרי » ג'ל פוליש דוגמאות של השטן

ג'ל פוליש דוגמאות של השטן

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

ג'ל פוליש דוגמאות של השטן

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא מתחת למנורת UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף קצת זוהר לציפורניים ללא הטרחה של לק רגיל.

דוגמאות לפוליש ג'ל Devilish

לק ג'ל מגיע במגוון צבעים וגימורים, מאדומים וורודים קלאסיים ועד מטאליים נוצצים ואפקטים הולוגרפיים. אחד הסוגים הפופולריים ביותר של לק ג'ל הוא המראה השטני. מראה זה מושג על ידי שימוש במעיל בסיס שחור ולאחר מכן הוספת מעיל עליון נוצץ. התוצאה היא מראה כהה ונוצץ שבטוח יסובב ראשים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מלק רגיל. ראשית, תצטרכו להכין את הציפורניים על ידי הסרת הלק הקיים ושיוקם לצורה הרצויה. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו תחת מנורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תוכל למרוח את הצבע לפי בחירתך ולרפא אותו שוב. לבסוף, אתה יכול למרוח שכבת עליון ולרפא אותו בפעם האחרונה.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל חשוב לוודא שאת מורחת אותו בצורה אחידה ושאינך משאירה רווחים. כדאי גם לוודא שאתם מרפאים את הלק למשך הזמן המומלץ. אם אינך בטוח כמה זמן לרפא את הלק, בדוק את ההוראות על הבקבוק.

הסרת ג'ל לק

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת מסובכת, מכיוון שקשה יותר להסיר אותו מאשר לק רגיל. כדי להסיר לק ג'ל, תצטרכו להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר שהלק התרכך, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק.

דעה אישית

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף קצת זוהר לציפורניים ללא הטרחה של לק רגיל. הוא עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים, והמראה השטני בטוח יסובב ראשים. מריחת לק ג'ל יכולה להיות קצת יותר מעורבת מלק רגיל, אבל עם קצת תרגול, תוכלי לשלוט באומנות המריחה וההסרה של לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן