דף הבית » בחירות הגולשים » ג'ל פוליש הוראות שימוש

ג'ל פוליש הוראות שימוש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

ג'ל פוליש הוראות שימוש

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר מלק רגיל ויש לו פחות סיכוי להישבר או להתקלף. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור במראה מקצועי מבלי ללכת לסלון.

מה אתה צריך כדי להתחיל

כדי להתחיל עם לק ג'ל, תזדקק לכמה ציוד בסיסי. תזדקקו לנורת UV או לד, שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל לבחירתכם. תצטרך גם כמה פריטים אחרים כגון כדורי צמר גפן, מסיר לק ודוחף לציפורן.

הוראות למריחת ג'ל פוליש

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, עליך לוודא שהציפורניים שלך מוכנות כראוי. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים שלך ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. הקפד להסיר כל לכלוך או פסולת מהציפורניים שלך לפני שאתה מתחיל.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מהידבקות על העור סביב הציפורן. לאחר מריחת שכבת הבסיס, אפרו אותה תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: מרחו את הלק ג'ל

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את הלק ג'ל. התחילי במריחת שכבה דקה של לק הג'ל על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מהידבקות על העור סביב הציפורן. לאחר מריחת הלק ג'ל, ארפא אותו תחת אור UV או LED למשך פרק הזמן המומלץ.

שלב 4: מרחי את ה- Top Coat

לאחר שהלק ג'ל מתרפא, ניתן למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מהידבקות על העור סביב הציפורן. לאחר מריחת השכבה העליונה, אפרו אותה תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, אתה יכול להתחיל לנקות את הציפורניים שלך. השתמשו בצמר גפן ומסיר לק כדי להסיר עודפי לק ג'ל מהעור מסביב לציפורניים.

שלב 6: תהנה מהמניקור שלך!

לאחר שתסיימו לנקות את הציפורניים, תוכלו ליהנות מהמניקור! לק הג'ל שלך אמור להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. כדי ללמוד עוד על איך לטפל בלק הג'ל שלך, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן