דף הבית » ויראלי » ג'ל פוליש N&D: מה שאתה צריך לדעת

ג'ל פוליש N&D: מה שאתה צריך לדעת

ג'ל פוליש N&D: מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ומתרפא מתחת למנורת UV או LED. זהו סוג לק עמיד ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או להיסדק. זוהי בחירה פופולרית בקרב טכנאיות ציפורניים ולקוחות כאחד בגלל העמידות שלה והמגוון הרחב של הצבעים הקיימים.

היתרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק מסורתי, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או להיסדק. יש לו גם גימור מבריק שהוא תוסס ועמיד יותר מלק מסורתי. בנוסף, לק ג'ל קל למריחה וניתן להסירו עם אצטון או תמיסת ספיגה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית או במספרה. לפני מריחת הלק ג'ל כדאי לוודא שהציפורניים נקיות ויבשות. עליך להשתמש גם במאגר ציפורניים כדי להסיר את כל הרכסים או הבליטות ממשטח הציפורן. לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס וריפוי תחת מנורת UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של שכבת הצבע ולרפא כל שכבה. לבסוף, יש למרוח שכבה דקה מהשכבה העליונה ולרפא אותה.

הסרת פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית או במספרה. אתה יכול להסיר את לק ג'ל עם אצטון או תמיסת ספיגה. כדי להסיר את לק הג'ל עם אצטון, השרו צמר גפן באציטון והצמידו אותו על הציפורן למשך מספר דקות. לאחר שהלק הג'ל התרכך, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. כדי להסיר את הלק ג'ל עם תמיסת ספיגה, מרחו את התמיסה על הציפורן ועטפו אותה בחתיכת נייר כסף. הניחו לציפורן לספוג במשך 10-15 דקות ולאחר מכן השתמשו בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק.

סיכום

לק ג'ל הוא סוג פופולרי של לק שנמרח עם מברשת ומתרפא מתחת למנורת UV או LED. זהו סוג לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או להיסדק. הוא מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי וקל למריחה ולהסרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן