דף הבית » המלצת הצוות » דוגמאות לג'ל פוליש לחורף

דוגמאות לג'ל פוליש לחורף

דוגמאות לג'ל פוליש לחורף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

אדום כהה

אדום כהה הוא צבע חורף קלאסי. זוהי דרך מצוינת להוסיף מעט חום למראה שלך במהלך חודשי החורף הקרים. לק ג'ל אדום כהה נראה נהדר עם מגוון תלבושות, מקז'ואל ועד לבוש. בנוסף, זו דרך מצוינת להוסיף קצת זוהר למראה שלך.

כסף מטאלי

כסף מתכתי הוא דרך מצוינת להוסיף מעט נצנוץ למראה שלך במהלך חודשי החורף. הצבע הזה נראה נהדר גם עם תלבושות קז'ואל וגם עם תלבושות מתלבשות, וזו דרך מצוינת להוסיף קצת ברק למראה שלך. בנוסף, זו דרך מצוינת להשמיע הצהרה מבלי להיות נוצצת מדי.

זהב נוצץ

זהב נוצץ הוא דרך מצוינת להוסיף קצת זוהר למראה שלך במהלך חודשי החורף. הצבע הזה נראה נהדר גם עם תלבושות קז'ואל וגם עם תלבושות לבושות, וזו דרך מצוינת להוסיף קצת נצנוץ למראה שלך. בנוסף, זו דרך מצוינת להשמיע הצהרה מבלי להיות מופרז מדי.

סגול עמוק

סגול עמוק הוא דרך מצוינת להוסיף קצת צבע למראה שלך במהלך חודשי החורף. הצבע הזה נראה נהדר גם עם תלבושות קז'ואל וגם עם תלבושות לבושות, וזו דרך מצוינת להוסיף קצת תחכום למראה שלך. בנוסף, זו דרך מצוינת להשמיע הצהרה מבלי להיות נוצצת מדי.

כחול נוצץ

כחול נוצץ הוא דרך מצוינת להוסיף קצת כיף למראה שלך במהלך חודשי החורף. הצבע הזה נראה נהדר גם עם תלבושות קז'ואל וגם עם תלבושות לבושות, וזו דרך מצוינת להוסיף קצת נצנוץ למראה שלך. בנוסף, זו דרך מצוינת להצהיר בלי להיות מוגזם מדי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן