דף הבית » הכי נצפים » דוגמאות לפוליש ג'ל אדום

דוגמאות לפוליש ג'ל אדום

דוגמאות לפוליש ג'ל אדום

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

סוגי פוליש ג'ל אדום

לק ג'ל אדום הוא בחירה פופולרית עבור מניקור ופדיקור. הוא זמין במגוון גוונים, מארגמן קלאסי ועד בורדו עמוק. חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של לקים ג'ל אדומים כוללים:

  • ארגמן: גוון קלאסי, אדום עמוק.
  • דובדבן: אדום בהיר ותוסס.
  • בורדו: גוון כהה דמוי יין.
  • ארגמן: אדום בוהק בעל גוון כתום.
  • רובי: אדום כהה עמוק.
  • אלמוגים: גוון בהיר, ורדרד-אדום.

ניתן למצוא לק ג'ל אדום גם במגוון גימורים, כמו מט, מבריק ונצנצים. גימורים מאט מושלמים למניקור עדין במראה טבעי. גימורים מבריקים נהדרים למראה זוהר יותר. גימורי נצנצים מוסיפים נופך של ברק וברק לכל מניקור.

מריחת פוליש ג'ל אדום

מריחת לק ג'ל אדום דומה למריחת לק רגיל, אך ישנם מספר שלבים נוספים. לפני מריחת הלק, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או שאריות. השתמש במאגר ציפורניים כדי לשפשף בעדינות את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים או הבליטות. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס ורפא אותה תחת מנורת UV או LED. זה יעזור ללק להיצמד לציפורניים ולמנוע ממנו להישבר או להתקלף. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל אדום ולרפא אותו מתחת למנורה. חזור על תהליך זה עד שתגיע לאטימות הרצויה. לבסוף, מרחי שכבה עליונה כדי לאטום את הצבע ולהגן על המניקור שלך. לרפא את השכבה העליונה ולאחר מכן להסיר את השאריות הדביקות עם מגבון נטול מוך וקצת אלכוהול לשפשוף. לק ג'ל אדום הוא דרך מצוינת להוסיף טיפה של צבע לציפורניים שלך. עם כל כך הרבה גוונים וגימורים לבחירה, אתה יכול ליצור מראה ייחודי שבטוח יהפוך את הראש. רק הקפד לבצע את השלבים לעיל כדי להבטיח מניקור לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן