דף הבית » בחירות הגולשים » דוגמאות לפוליש ג'ל לבן

דוגמאות לפוליש ג'ל לבן

דוגמאות לפוליש ג'ל לבן

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

סוגי פוליש ג'ל לבן

לק ג'ל לבן הוא דרך מצוינת להוסיף מגע ייחודי לציפורניים שלך. קיימים מספר סוגים של לק ג'ל לבן, כל אחד עם תכונות ייחודיות משלו. משקוף ומבריק ועד אטום ומאט, ישנו לק ג'ל לבן המתאים לכל טעם.

פוליש ג'ל לבן שקוף

לק ג'ל לבן שקוף הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מראה עדין וטבעי. סוג פוליש זה הוא בדרך כלל חצי שקוף וניתן להשתמש בו כדי ליצור גימור שקוף ומבריק. לק ג'ל לבן שקוף מושלם למי שרוצה להוסיף מגע של נצנוץ לציפורניים מבלי להגזים.

פוליש ג'ל לבן אטום

לק ג'ל לבן אטום הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מראה נועז יותר. סוג הלק הזה הוא אטום לחלוטין וניתן להשתמש בו ליצירת גימור מט או מבריק. לק ג'ל לבן אטום מושלם למי שרוצה לעשות הצהרה עם הציפורניים.

לק ג'ל לבן מתכתי

לק ג'ל לבן מתכתי הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להוסיף קצת ניצוץ לציפורניים. סוג הלק הזה הוא בדרך כלל חצי שקוף וניתן להשתמש בו ליצירת גימור מבריק ומבריק. לק ג'ל לבן מתכתי מושלם למי שרוצה להוסיף קצת זוהר לציפורניים.

פוליש ג'ל לבן גליטר

לק ג'ל לבן נוצץ הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להוסיף קצת ניצוץ לציפורניים. סוג הלק הזה הוא בדרך כלל אטום וניתן להשתמש בו כדי ליצור גימור נוצץ ומבריק. לק ג'ל לבן נוצץ מושלם למי שרוצה להוסיף קצת גליץ לציפורניים.

כיצד להשתמש בלק ג'ל לבן

שימוש בלק ג'ל לבן הוא דרך מצוינת ליצור עיצובי ציפורניים מדהימים. לפני מריחת הלק, הקפידו להכין את הציפורניים באמצעות שיוף והברקה. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל שקוף ולרפא אותו תחת מנורת UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח את לק הג'ל הלבן בשכבות דקות ולרפא כל שכבה מתחת למנורה. לבסוף, יש למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל שקוף ולרפא אותו מתחת למנורה. למידע נוסף על שימוש בלק ג'ל לבן, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן