דף הבית » לא להאמין » דוגמאות לפוליש ג'ל עדין

דוגמאות לפוליש ג'ל עדין

דוגמאות לפוליש ג'ל עדין

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא באור אולטרה סגול או לד. הוא מיועד להישאר על ציפורניים עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל עבה ועמיד יותר מהלק המסורתי, והוא גם מספק גימור מבריק.

סוגי פוליש ג'ל עדין

סוג פוליש ג'ל יתרונות
No-Wipe Top Coat סוג שכבה עליון זה מיועד ליישום לאחר ריפוי הלק ג'ל. זה מבטל את הצורך לנגב את השכבה הדביקה של לק ג'ל, שעלולה לגרום נזק לציפורן.
מסיר פוליש ג'ל סוג זה של מסיר נועד להיות עדין על הציפורניים. הוא מנוסח עם מרכיבים שנועדו לפרק את לק הג'ל מבלי לפגוע בציפורן הטבעית.
מעיל בסיס ג'ל פוליש שכבת בסיס מסוג זה מיועדת ליישום לפני הלק ג'ל. הוא עוזר להגן על הציפורן הטבעית מפני כתמים ומספק בסיס חלק ללק הג'ל.
פוליש ג'ל לספוג לק ג'ל מסוג זה מיועד להסרה עם תמיסת ספיגה. פתרון זה נועד לפרק את לק הג'ל מבלי לפגוע בציפורן הטבעית.

היתרונות של פוליש ג'ל עדין

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. הוא עמיד יותר מלק מסורתי ומספק גימור מבריק. בנוסף, לק ג'ל עדין נועד להזיק פחות לציפורניים מאשר לק מסורתי. המעיל העליון ללא ניגוב מבטל את הצורך לנגב את השכבה הדביקה של לק ג'ל, שעלולה לגרום נזק לציפורן. מסיר לק ג'ל מנוסח עם מרכיבים שנועדו לפרק את לק הג'ל מבלי לפגוע בציפורן הטבעית. שכבת הבסיס לק ג'ל עוזרת להגן על הציפורן הטבעית מפני כתמים ומספקת בסיס חלק ללק הג'ל. לק הג'ל הספוג מיועד להסרה עם תמיסת ספיגה שנועדה לפרק את הלק ג'ל מבלי לפגוע בציפורן הטבעית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן