דף הבית » המלצות הצוות » דוגמיות פוליש ג'ל לבן: כל מה שאתה צריך לדעת

דוגמיות פוליש ג'ל לבן: כל מה שאתה צריך לדעת

דוגמיות פוליש ג'ל לבן: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהן דוגמיות פוליש ג'ל לבן?

דוגמיות לק ג'ל לבן הן מיכלים קטנים של לק ג'ל המגיעים במגוון גוונים. הם משמשים בדרך כלל כדי לבדוק צבעים שונים לפני התחייבות לבקבוק בגודל מלא. דוגמאות מגיעות במגוון גדלים וניתן להשתמש בהן ליצירת מניקור או פדיקור.

סוגי דוגמיות פוליש ג'ל לבן

דוגמיות לק ג'ל לבן מגיעות במגוון גדלים וגימורים. הסוג הנפוץ ביותר של מדגם הוא מיני בקבוק, המכיל מספיק מוצר למניקור אחד או שניים. יש גם ערכות לדוגמא, המכילות כמה גוונים שונים של לק ג'ל באריזה אחת. מותגים מסוימים מציעים גם צינורות לדוגמא, שהם נהדרים לבדיקת צבע חדש לפני התחייבות לבקבוק בגודל מלא.

כיצד להשתמש בדוגמאות של פוליש ג'ל לבן

קל להשתמש בדוגמאות לק ג'ל לבן. ראשית, מרחי שכבת בסיס על הציפורניים ואפשרי לו להתייבש לחלוטין. לאחר מכן, מרחי את הלק לדוגמה על הציפורניים ואפשרי לו להתייבש. לבסוף, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהגן על הציפורניים שלך.

היכן ניתן למצוא דוגמיות פוליש ג'ל לבן

ניתן למצוא דוגמאות לק ג'ל לבן ברוב חנויות מוצרי היופי, בתי מרקחת וקמעונאים מקוונים. מותגים רבים מציעים ערכות לדוגמה, שהן דרך מצוינת לבדוק מגוון צבעים לפני שמתחייבים לבקבוק בגודל מלא. כמו כן, ניתן למצוא מגוון דוגמאות של לק ג'ל לבן באתרים כמו אמזון ואיביי.

סיכום

דוגמיות לק ג'ל לבן הן דרך מצוינת למצוא את הגוון המושלם לציפורניים שלך. הם מגיעים במגוון גדלים וגימורים, וניתן להשתמש בהם ליצירת מניקור או פדיקור. אתה יכול למצוא דוגמאות ברוב חנויות מוצרי היופי, בתי מרקחת וקמעונאים מקוונים. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן