דף הבית » אופנת לק ג׳ל » דוגמיות פוליש ג'ל לילדות לחורף

דוגמיות פוליש ג'ל לילדות לחורף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

דוגמיות פוליש ג'ל לילדות לחורף

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת ליצירת מראה ייחודי.

סוגי פוליש ג'ל

לק ג'ל מגיע במגוון גימורים, כולל מט, מבריק, נצנצים ומתכתי. לכל סוג גימור מראה ייחודי משלו וניתן ליצור בעזרתו מראות שונים. לק ג'ל מט הוא בחירה מצוינת למראה עדין וטבעי. לק ג'ל מבריק מושלם למראה דרמטי יותר. לק ג'ל נצנצים נהדר להוספת קצת ברק למראה שלך. לק ג'ל מתכתי מושלם ליצירת אמירה נועזת.

מריחת ג'ל פוליש

מריחת לק ג'ל היא קצת שונה ממריחת לק רגיל. לפני מריחת הלק ג'ל, כדאי לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או קרמים. כדאי להשתמש גם בשכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים ולעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר. לאחר התייבשות שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות ולרפא כל שכבה באור UV או LED. לאחר ריפוי השכבה הסופית, ניתן למרוח שכבה עליונה כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.

מכין את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל, חשוב לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או קרמים. אתה יכול להשתמש במסיר לק כדי להסיר כל לק קיים ולאחר מכן להשתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך. אתה צריך גם להשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורניים שלך ולוודא שהציפורניים שלך נקיות מכל פסולת.

בחירת הצבע הנכון

בעת בחירת צבע לק ג'ל שלך, חשוב לקחת בחשבון את העונה. לחורף אפשר לבחור צבעים כהים ושתוקים יותר כמו כחול נייבי, בורדו וירוק כהה. אתה יכול גם לבחור צבעים נוצצים יותר, כמו כסף, זהב וגוונים נוצצים.

ריפוי ג'ל פוליש

לאחר שתמרחת את הלק ג'ל, תצטרך לרפא אותו עם אור UV או LED. בהתאם לסוג האור שבו אתה משתמש, ייתכן שיהיה עליך לרפא את הלק למשך כמה שניות או כמה דקות. לאחר ריפוי הלק, ניתן למרוח שכבה עליונה כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.

הסרת ג'ל לק

כשיגיע הזמן להסיר את הלק ג'ל, תצטרכו להשתמש במסיר לק המיועד במיוחד ללק ג'ל. אתה יכול להשתמש בצמר גפן או כרית כדי למרוח את המסיר על הציפורניים שלך ולאחר מכן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הלק. לאחר הסרת הלק, תוכלי להשתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך ולאחר מכן למרוח צבע חדש של לק ג'ל. דוגמאות לק ג'ל לילדות לחורף הן דרך מצוינת להוסיף קצת ברק למראה שלך. עם מגוון צבעים וגימורים לבחירה, תוכלו ליצור מראות ייחודיים שיחזיקו עד שבועיים. הקפידו להכין את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל ולרפא כל שכבה באור UV או LED. כשמגיע הזמן להסיר את הלק ג'ל, השתמשי במסיר לק המיועד במיוחד ללק ג'ל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן