דף הבית » הכי יפה » האם אפשר לשים לק רגיל מעל לק ג'ל?

האם אפשר לשים לק רגיל מעל לק ג'ל?

האם אפשר לשים לק רגיל מעל לק ג'ל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא תחת מנורת UV או LED. לק מסוג זה עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. לק ג'ל גם גמיש יותר מלק רגיל, כך שהוא לא ייסדק או יישבר באותה קלות.

האם אפשר לשים לק רגיל מעל לק ג'ל?

כן, אפשר לשים לק רגיל על לק ג'ל. עם זאת, חשוב לציין שעליך לעשות זאת רק אם לק הג'ל שלך נרפא לחלוטין. אם לק הג'ל שלך עדיין רטוב, הלק הרגיל לא יידבק כראוי וסביר להניח שיישבר במהירות.

שלבים למריחת לק רגיל על לק ג'ל

אם אתה רוצה למרוח לק רגיל על לק הג'ל שלך, יש כמה שלבים שעליך לבצע: 1. התחל בניקוי הציפורניים שלך עם מברשת ציפורניים וקצת מסיר לק נטול אצטון. זה יסיר כל לכלוך, שמן ושאריות מהציפורניים שלך.2. לאחר שהציפורניים שלך נקיות, מרחי שכבת בסיס של לק רגיל. זה יעזור ללק הרגיל להיצמד ללק הג'ל.3. הניחו לשכבת הבסיס להתייבש לחלוטין לפני מריחת הלק הרגיל.4. למרוח שתי שכבות של לק רגיל ולאפשר לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת הבא.5. לאחר שהלק הרגיל מתייבש, מרחי שכבה עליונה כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.

טיפים למריחת לק רגיל על לק ג'ל

כאשר מורחים לק רגיל על לק ג'ל, חשוב לזכור כמה טיפים:- ודא שהלק ג'ל שלך נרפא לחלוטין לפני מריחת הלק הרגיל.- השתמש בשכבת בסיס של לק רגיל לפני מריחת הלק הרגיל. לק ציפורניים. זה יעזור ללק הרגיל להיצמד טוב יותר.- אפשר לכל שכבה של לק רגיל להתייבש לחלוטין לפני מריחת הבא.- מרחי שכבה עליונה לאחר שהלק הרגיל יבש. זה יעזור לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.- הימנעי משימוש ביותר מדי לק. יותר מדי לק עלול לגרום ללק להישבר במהירות.

סיכום

אפשר לשים לק רגיל על לק ג'ל. עם זאת, חשוב לוודא שהלק הג'ל שלך נרפא לחלוטין לפני מריחת הלק הרגיל. בנוסף, חשוב להשתמש בשכבת בסיס, לאפשר לכל שכבה להתייבש לחלוטין ולמרוח שכבה עליונה כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק. ביצוע טיפים אלה יכול לעזור להבטיח שהלק הרגיל שלך יישאר במקום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן