דף הבית » ויראלי » האם קודי הוא פוליש ג'ל טוב?

האם קודי הוא פוליש ג'ל טוב?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

האם קודי הוא פוליש ג'ל טוב?

מהו קודי ג'ל פוליש?

לק ג'ל קודי הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. זה גם קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה לקבל ציפורניים יפות בלי הטרחה של לק רגיל.

היתרונות של קודי ג'ל פוליש

לק ג'ל קודי יש יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה מצוינת עבור הציפורניים שלך. הוא עמיד בפני שבבים, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. זה גם קל למריחה ולהסרה, כך שאתה לא צריך לדאוג שהוא יכתם או יישבר. הוא גם עמיד מאוד, כך שהוא לא יישבר או ידהה בקלות.

כיצד למרוח פוליש קודי ג'ל

מריחת לק ג'ל של קודי היא קלה ופשוטה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. לאחר מכן, תוכל ליישם את הצבע לפי בחירתך. לבסוף, תצטרך לרפא את הלק תחת UV או נורת LED.

טיפים למריחת קודי ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל של קודי, חשוב להקפיד על מריחת אחידה וחלקה. כדאי גם לוודא שאת מרפאת את הלק למשך הזמן המומלץ. לבסוף, כדאי תמיד להשתמש בשכבת עליון כדי לעזור להגן על הציפורניים ולשמור על הלק במיטבו.

הסרת קודי ג'ל פוליש

הסרת לק ג'ל של קודי היא קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים פשוטים. ראשית, תצטרך להשרות את הציפורניים שלך במים חמים למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, אתה יכול להשתמש בדוחף לציפורן כדי להסיר בעדינות את הלק. לבסוף, ניתן להשתמש בכרית צמר גפן ספוגה במסיר לק כדי להסיר את כל הלק שנותר.

למה לבחור פוליש קודי ג'ל?

לק ג'ל קודי הוא בחירה מצוינת למי שרוצה לקבל ציפורניים יפות בלי הטרחה של לק רגיל. הוא עמיד בפני שבבים, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. זה גם קל למריחה ולהסרה, כך שאתה לא צריך לדאוג שהוא יכתם או יישבר. לבסוף, הוא עמיד מאוד, כך שהוא לא יישבר או ידהה בקלות. אם אתה מחפש לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שקל למרוח ולהסיר, אז לק ג'ל של קודי הוא בחירה מצוינת עבורך . זוהי דרך מצוינת לקבל ציפורניים יפות ללא הטרחה של לק רגיל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן