דף הבית » כללי » הוראות לק ג'ל ביוטיקר

הוראות לק ג'ל ביוטיקר

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

הוראות לק ג'ל ביוטיקר

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מנורת UV או LED מיוחדת. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה לעשות מניקור במראה מקצועי ללא הטרחה של לק רגיל.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת שונה מלק רגיל. להלן השלבים שאתה צריך לנקוט כדי לקבל מניקור מושלם:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, עליך לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. השתמש במברשת ציפורניים כדי לקרצף את הציפורניים שלך ולאחר מכן השתמש בפצירה כדי לעצב אותן.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בשכבות דקות ולכסות את כל הציפורן. השתמש במנורת UV או LED כדי לרפא את שכבת הבסיס.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול להתחיל ליישם את שכבת הצבע. שוב, הקפידו למרוח את שכבת הצבע בשכבות דקות ולכסות את כל הציפורן. השתמש במנורת UV או LED כדי לרפא את שכבת הצבע.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

לאחר ריפוי שכבת הצבע, ניתן למרוח את השכבה העליונה. הקפידו למרוח את השכבה העליונה בשכבות דקות ולכסות את כל הציפורן. השתמש במנורת UV או LED כדי לרפא את השכבה העליונה.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, תוכלי להשתמש במברשת כדי לנקות את עודפי הלק. אתה יכול גם להשתמש בשמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים שלך.

טיפים למריחת לק ג'ל

  • הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות.
  • השתמש במנורת UV או LED כדי לרפא את הלק.
  • השתמש במברשת ציפורניים כדי לנקות את עודפי הלק.
  • השתמשי בשמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים שלך.
  • צפו במדריכים כדי ללמוד כיצד למרוח לק ג'ל כמו מקצוען.

מריחת לק ג'ל יכולה להיות קצת מסובכת, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי לקבל מניקור מושלם בכל פעם. הקפד לעקוב אחר השלבים והטיפים שלמעלה ותהיה בדרך לקבל ציפורניים יפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן