דף הבית » כללי » הוראות שימוש לק ג'ל Ukiyo

הוראות שימוש לק ג'ל Ukiyo

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

הוראות שימוש לק ג'ל Ukiyo

מהו לק ג'ל של Ukiyo?

לק Ukiyo ג'ל הוא לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, הנמרח במברשת ומתרפא באור UV או LED. הוא נועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל Ukiyo זמין במגוון צבעים וגימורים, וניתן ליצור בעזרתו מגוון מראות.

מכינים את הציפורניים שלך ללק ג'ל של Ukiyo

לפני מריחת לק ג'ל של Ukiyo, חשוב להכין את הציפורניים. התחל על ידי שטיפת ידיים במים וסבון, ולאחר מכן השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים. דחוף לאחור את הציפורניים שלך והסר עודפי עור או לכלוך מסביב לציפורן. לבסוף, השתמשו במאגר ציפורניים כדי לשפשף את פני הציפורן.

מריחת לק ג'ל של Ukiyo

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח לק ג'ל של Ukiyo. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הניחו לשכבת הבסיס להתייבש במשך שתי דקות, ולאחר מכן מרחו שכבה דקה של צבע הלק Ukiyo Gel לבחירתכם. הניחו לצבע להתייבש במשך שתי דקות, ולאחר מכן מרחו שכבה שנייה מאותו הצבע. הניחו לשכבה השנייה להתייבש במשך שתי דקות, ולאחר מכן מרחו שכבה דקה של שכבה עליונה. אפשר לשכבה העליונה להתייבש במשך שתי דקות, ולאחר מכן לרפא את הציפורניים עם אור UV או LED למשך שתי דקות.

הסרת לק ג'ל של Ukiyo

כשמגיע הזמן להסיר לק ג'ל Ukiyo, התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לאציטון להיספג במשך 10 דקות. לאחר 10 דקות, הסר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן והשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את לק ג'ל Ukiyo.

טיפים למריחת לק ג'ל של Ukiyo

במריחת לק ג'ל Ukiyo חשוב להשתמש בשכבות דקות. מריחה של יותר מדי פוליש עלולה לגרום ללק לבעבוע ולהישבר. כמו כן, חשוב לוודא שהציפורניים יבשות לחלוטין לפני מריחת השכבה העליונה. אם הציפורניים לא יבשות לחלוטין, השכבה העליונה לא תידבק כראוי.

השוואה מהירה

סוג לק יישום הִתרַפְּאוּת הֲסָרָה
לק ג'ל של Ukiyo מִברֶשֶׁת אור UV או LED משרים באציטון

לק ג'ל Ukiyo הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים עמידות לאורך זמן, עמידות בפני שבבים. בהכנה ובמריחה הנכונים תוכלו ליהנות מציפורניים יפות עד שבועיים. בעזרת הוראות אלה, אתה יכול בקלות למרוח ולהסיר לק ג'ל Ukiyo בקלות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן