דף הבית » הכי פופולרי » הורד ג'ל פוליש בבית

הורד ג'ל פוליש בבית

הורד ג'ל פוליש בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. לק מסוג זה נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל, לרוב עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם מספק גימור מבריק, דמוי סלון.

מה אתה צריך כדי להוריד ג'ל פוליש בבית?

אם אתה רוצה להוריד לק ג'ל בבית, תצטרך כמה פריטים חיוניים. אלה כוללים את לק הג'ל עצמו, תאורת UV או LED, שכבת בסיס, שכבת עליון ופצירה. אולי תרצה גם לקבל כמה כדורי צמר גפן ומסיר לק בהישג יד.

כיצד להוריד ג'ל פוליש בבית

ברגע שיש לך את כל הפריטים הדרושים, תוכל להתחיל להוריד לק ג'ל בבית. הצעד הראשון הוא להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו תחת האור. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל ולרפא אותו. חזור על שלב זה עד שתגיע לצבע הרצוי. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה.

טיפים להורדת ג'ל פוליש בבית

השתמש במוצרים איכותיים

כאשר מורידים לק ג'ל בבית, חשוב להשתמש במוצרים איכותיים. מוצרים באיכות נמוכה עלולים להוביל לגימור גרוע, לכן הקפידו להשתמש במוצרים המיועדים במיוחד ללק ג'ל. בנוסף, הקפד לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה.

נקה את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל, הקפידו לנקות את הציפורניים. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. אתה יכול להשתמש בצמר גפן ומסיר לק כדי להסיר כל שמנים או לכלוך מהציפורניים.

לרפא את הפולנית כמו שצריך

בעת ריפוי הלק, הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן. זה יבטיח שהלק יתרפא כראוי ויחזיק מעמד זמן רב יותר. בנוסף, הקפידו לשמור את האור במרחק עקבי מהציפורניים.

הסר את הפולנית כמו שצריך

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל, הקפידו להשתמש במסיר לק המיועד במיוחד ללק ג'ל. זה יעזור להבטיח שהלק יוסר מבלי לפגוע בציפורניים.

שולחן: ג'ל פוליש בבית

פריט תיאור
ג'ל פוליש סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא תחת תאורת UV או LED.
אור UV או LED משמש לריפוי הלק ג'ל.
מעיל בסיס מורחים על הציפורניים לפני הלק ג'ל.
מעיל עליון נמרח על הציפורניים לאחר הלק ג'ל.
פצירה משמש להכנת הציפורניים לפני מריחת לק ג'ל.
כדורי צמר גפן משמש להסרת שמנים ולכלוך מהציפורניים.
מסיר לק משמש להסרת לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן