דף הבית » המלצת הצוות » החברים של ג'ל פוליש: יתרונות וטיפים

החברים של ג'ל פוליש: יתרונות וטיפים

החברים של ג'ל פוליש: יתרונות וטיפים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא במנורת UV או LED. זוהי בחירה פופולרית למניקור מכיוון שהיא עמידה לאורך זמן ועמידה בפני שבבים. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם מספק גימור מבריק, ברק גבוה, עמיד יותר בפני שריטות וכתמים. לק ג'ל קל יותר למריחה גם מלק מסורתי, מכיוון שהוא דורש פחות שכבות ומתייבש במהירות.

טיפים לשמירה על מראה ג'ל לק במיטבו

כדי שהלק הג'ל שלך ייראה במיטבו, חשוב לטפל היטב בציפורניים שלך. הנה כמה טיפים לשמירה על מראה הלק הג'ל שלך במיטבו: • השתמשי תמיד בשכבת בסיס לפני מריחת לק ג'ל. זה יעזור להגן על הציפורניים שלך מפני הכתמה ושינוי צבע. • הימנע משימוש בלחץ רב מדי בעת מריחת הלק. הדבר עלול לגרום ללק להישבר או להתקלף.• הקפידו לרפא את הלק כראוי. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר וימנע ממנו להישבר או לדהות.• הימנעי משימוש במסירי לק על בסיס אצטון. אלו עלולים לפגוע בלק הג'ל ולגרום לו להישבר או להתקלף.• השתמשו תמיד בשכבה עליונה לאחר מריחת הלק הג'ל. זה יעזור להגן על הלק ולהשאיר אותו במיטבו. לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן. עם טיפול ותחזוקה נאותים, הלק הג'ל שלך יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. עקוב אחר הטיפים הבאים כדי לשמור על הציפורניים שלך במיטבן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן