דף הבית » ויראלי » היתרונות של ג'ל פוליש: מחקר חדש

היתרונות של ג'ל פוליש: מחקר חדש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

היתרונות של ג'ל פוליש: מחקר חדש

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא הופך ליותר ויותר פופולרי בזכות עמידותו והעובדה שניתן ליישם אותו במהירות ובקלות.

היתרונות של ג'ל פוליש

מחקר חדש בדק את היתרונות של לק ג'ל ומצא שהוא יכול לעזור להגן על הציפורניים מפני נזק. זה גם יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומים פטרייתיים, שכן הלק יוצר מחסום בין הציפורן לסביבה. המחקר גם מצא כי לק ג'ל יכול לעזור לחזק את הציפורניים, שכן הוא עוזר לאטום לחות ולמנוע מהציפורניים להפוך שבירות.

החסרונות של ג'ל פוליש

המחקר בדק גם את החסרונות של לק ג'ל ומצא שיכול להיות קשה להסירו. זה יכול גם לגרום נזק לציפורניים אם זה לא נמרח נכון או אם זה נשאר יותר מדי זמן. חשוב להקפיד על ההוראות בעת מריחת לק ג'ל ולהסירו ברגע שהוא מתחיל להישבר או לדהות.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל חשוב להקפיד שהציפורניים נקיות וללא לכלוך ושמנים. כמו כן, חשוב להשתמש בשכבת בסיס להגנה על הציפורניים ולוודא שהלק נצמד כמו שצריך. כמו כן, חשוב להשתמש בשכבת עליון כדי לעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר וכדי למנוע ממנו להישבר או לדהות.

טיפים להסרת ג'ל לק

בכל הנוגע להסרת לק ג'ל, חשוב להשתמש במסיר מיוחד המיועד לשימוש עם לק ג'ל. חשוב גם להשתמש בדוחף לציפורן כדי לעזור להסיר את הלק מקצוות הציפורניים. חשוב גם להיות עדין בעת הסרת הלק, מכיוון שהוא עלול לגרום נזק לציפורניים אם הוא נמשך מהר מדי. בסך הכל, המחקר מצא כי לק ג'ל יכול להועיל לציפורניים, מכיוון שהוא יכול לעזור להגן עליהן מפני נזק וכדי לשמור על מראה בריא. עם זאת, חשוב לעקוב בקפידה אחר ההוראות בעת מריחת והסרת הלק, שכן הוא עלול לגרום לנזק אם זה לא נעשה בצורה נכונה. למידע נוסף על לק ג'ל, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה . אתה יכול גם לצפות בסרטונים ב-YouTube כדי ללמוד עוד על איך למרוח ולהסיר לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן