דף הבית » לא להאמין » הסרת לק ג'ל עם אצטון

הסרת לק ג'ל עם אצטון

הסרת לק ג'ל עם אצטון

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו סוג של לק עמיד לציפורניים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה לעשות מניקור עמיד ללא צורך לגעת כל הזמן בציפורניים.

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

הסרת לק ג'ל עם אצטון היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. התהליך מהיר וקל יחסית וניתן לעשות זאת עם פריטים שסביר להניח שכבר יש לכם בבית. להלן השלבים שיש לבצע בעת הסרת לק ג'ל עם אצטון: 1. התחל באיסוף המצרכים הדרושים. תזדקק לקערת מים חמים, כדורי צמר גפן, אצטון ופצירה.2. להשרות צמר גפן באציטון ולאחר מכן להניח אותו על הציפורן.3. עוטפים את הציפורן בנייר אלומיניום ומשאירים אותה למשך 10 דקות.4. לאחר 10 דקות, הסר את נייר האלומיניום והשתמש בפצירה כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל.5. חזור על התהליך עבור כל ציפורן.6. לאחר הסרת כל הלק ג'ל, שטפו את הידיים במים חמים וסבון כדי להסיר את שאריות האצטון.

טיפים להסרת ג'ל לק עם אצטון

להלן מספר טיפים שכדאי לזכור בעת הסרת לק ג'ל עם אצטון:• הקפידו ללבוש כפפות בעת הטיפול באציטון כדי להגן על העור מפני גירוי.• אם תגלו שהלק ג'ל לא יורד לאחר 10 דקות, תוכלו השאר את צמר הגפן לעוד כמה דקות.• אם אתה מגלה שהלק ג'ל עדיין לא יורד אחרי כמה דקות נוספות, נסה להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק שנותר.• לאחר הסרת הלק ג'ל, מרחי קרם לחות על הידיים שלך כדי לשמור על לחותן. הסרת לק ג'ל עם אצטון היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכל להסיר בקלות את לק הג'ל שלך ולראות את הציפורניים רעננות ומוכנות למניקור חדש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן