דף הבית » מגזין » זמן ייבוש ג'ל פוליש – מה שאתה צריך לדעת

זמן ייבוש ג'ל פוליש – מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

זמן ייבוש ג'ל פוליש – מה שאתה צריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא עם אור UV או LED. סוג פוליש זה פופולרי מכיוון שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ועמיד יותר בפני שבבים וסדקים. זה גם נותן גימור מבריק ומקצועי.

כמה זמן לוקח לג'ל פוליש להתייבש?

ללק ג'ל לוקח בדרך כלל בין 30 ל-60 שניות להתייבש תחת אור UV או LED. עם זאת, יכול לקחת עד שתי דקות עד שהלק יתייצב לחלוטין. לאחר השלמת תהליך הריפוי, הציפורניים צריכות להיות יבשות לחלוטין ומוכנות לשימוש.

טיפים לגימור מושלם

כדי להבטיח גימור מושלם, חשוב לבצע כמה שלבים פשוטים. ראשית, הקפידו למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות. מריחה של יותר מדי לק עלולה לגרום ללק לבעבוע או להיסדק. שנית, הקפידו לרפא את הלק למשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן. לבסוף, הקפידו להשתמש בשכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהעניק לציפורניים גימור מבריק.

הסרת פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת יותר קשה מהסרת לק רגיל. להסרת לק ג'ל יש להשרות צמר גפן באציטון ולהניח על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, הסר את נייר הכסף והשתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק.

היתרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור או פדיקור לאורך זמן. הוא עמיד יותר בפני שברים וסדקים מאשר פוליש רגיל והוא גם נותן גימור מבריק ומקצועי. בנוסף, הוא קל ליישום וניתן להסירו בקלות יחסית.

דעה אישית

אני אוהבת להשתמש בלק ג'ל עבור המניקור והפדיקור שלי. זה מחזיק הרבה יותר זמן מאשר לק רגיל וזה נותן לציפורניים שלי גימור יפה ומבריק. אני גם מעריך שקל ליישם ולהסיר אותו. אני ממליצה בחום לנסות לק ג'ל אם את מחפשת מניקור או פדיקור לאורך זמן. למידע נוסף, בדוק את YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן