דף הבית » מגזין » חומרי כריכה של פוליש ג'ל – מה שאתה צריך לדעת

חומרי כריכה של פוליש ג'ל – מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. חומרי כריכה של פוליש ג'ל – מה שאתה צריך לדעת

מהם חומרי קשירה של ג'ל פוליש?

חומרי קשירה של לק ג'ל חיוניים למריחת לק ג'ל. הם משמשים לקשירת לק הג'ל לציפורן, ומבטיחים שהלק יישאר במקומו ונראה נהדר. ישנם מספר סוגים שונים של חומרי כריכה זמינים, לכל אחד תכונות ויתרונות ייחודיים משלו. במאמר זה, נסקור את הסוגים השונים של חומרי כריכה וכיצד להשתמש בהם.

סוגי חומרי כריכה

ישנם מספר סוגים שונים של חומרי קשירה זמינים לשימוש עם לק ג'ל. הסוגים הנפוצים ביותר הם:

אבקת אקריליק

אבקת אקרילית היא סוג של חומר קשירה המשמש לקשירת לק הג'ל לציפורן. זוהי אבקה שמערבבים עם נוזל ליצירת חומר דמוי משחה שנמרח על הציפורן. אבקת אקרילית קלה לשימוש ומספקת קשר חזק בין לק הג'ל לציפורן.

ג'ל שרף

שרף ג'ל הוא סוג נוסף של חומר קשירה המשמש לקשירת לק הג'ל לציפורן. זהו נוזל שנמרח על הציפורן ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. שרף ג'ל מספק קשר חזק בין לק הג'ל לציפורן וקל לשימוש.

דבק ג'ל

דבק ג'ל הוא סוג של חומר קשירה המשמש לקשירת לק הג'ל לציפורן. זהו נוזל שנמרח על הציפורן ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. דבק ג'ל מספק קשר חזק בין לק הג'ל לציפורן וקל לשימוש.

כיצד להשתמש בחומרי כריכה של ג'ל לק

שימוש בחומרי קשירה של לק ג'ל הוא תהליך פשוט יחסית. ראשית, יש להכין את הציפורן ולנקות אותה. זה כולל שיוק הציפורן, הסרת לכלוך או פסולת, ומריחת שכבת בסיס. לאחר הכנת הציפורן, ניתן למרוח את חומר הקשירה. בהתאם לסוג חומר הכריכה בו נעשה שימוש, ייתכן שיהיה צורך לערבב אותו עם נוזל או לרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר מריחת חומר הקשירה, ניתן למרוח ולרפא את הלק ג'ל.

השוואה מהירה

חומר מחייב סוּג יישום
אבקת אקריליק אֲבָקָה מערבבים עם נוזל
ג'ל שרף נוזל ריפוי עם אור UV/LED
דבק ג'ל נוזל ריפוי עם אור UV/LED

סיכום

חומרי קשירה של לק ג'ל הם חלק חשוב בתהליך היישום של לק ג'ל. הם משמשים לקשירת לק הג'ל לציפורן, ומבטיחים שהלק יישאר במקומו ונראה נהדר. ישנם מספר סוגים שונים של חומרי כריכה זמינים, לכל אחד תכונות ויתרונות ייחודיים משלו. חשוב להבין את סוגי חומרי הכריכה השונים וכיצד להשתמש בהם על מנת להבטיח מריחת לק ג'ל מוצלחת. למידע נוסף על חומרי קשירה של לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן