דף הבית » הכי נצפים » יצרן לק ג'ל CND

יצרן לק ג'ל CND

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

יצרן לק ג'ל CND

מה זה CND?

CND (Creative Nail Design) היא יצרנית מובילה של מוצרי טיפוח מקצועיים לציפורניים. CND, שנוסדה בשנת 1979, הפכה למובילה עולמית בתעשיית טיפוח הציפורניים, ומציעה מגוון רחב של מוצרים לשימוש מקצועי וביתי כאחד. CND ידוע בעיקר בזכות לק הג'ל שלו, שהוא בחירה פופולרית בקרב טכנאיות ציפורניים ומשתמשות ביתיות כאחד.

מהם היתרונות של לק ג'ל CND?

לק ג'ל CND מציע מגוון יתרונות על פני לק מסורתי. הוא עמיד ועמיד יותר מלק רגיל, וגם קל יותר למרוח ולהסיר אותו. לק ג'ל CND מספק גם גימור מבריק ועמיד בפני שבבים שנשאר עד שבועיים. בנוסף, לק ג'ל CND זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, מה שמקל על מציאת הגוון המושלם לכל אירוע.

כיצד למרוח לק ג'ל CND

מריחת לק ג'ל של CND היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, יש לנקות את הציפורניים ולהכין אותן בעזרת פצירה ומאגר. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא תחת תאורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח את הצבע הרצוי של לק ג'ל CND בשכבות דקות ולרפא תחת האור. לבסוף, יש למרוח ולרפא שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולספק גימור מבריק.

השוואה מהירה

לק מסורתי לק ג'ל CND
פחות עמיד יותר עמיד
קל יותר ליישום יותר קשה ליישם
קל יותר להסיר יותר קשה להסיר
פחות עמיד בפני שבבים יותר עמיד בפני שבבים
גימור פחות מבריק גימור מבריק יותר
פחות אפשרויות צבע אפשרויות צבע נוספות

הסרת לק ג'ל CND

הסרת לק ג'ל CND היא קצת יותר מעורבת מאשר הסרת לק מסורתי. להסרת לק ג'ל של CND יש להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר שהציפורניים נספגו, יש לגרד בעדינות את לק הג'ל בעזרת דוחף לציפורן או מקל עץ כתום. לאחר הסרת כל הלק ג'ל, יש ללטש את הציפורניים ולהעניק לחות.

חלופות לק ג'ל CND

אם לק ג'ל CND אינו אופציה, קיימות מספר חלופות זמינות. Shellac הוא חלופה פופולרית ללק ג'ל של CND, מכיוון שהוא מציע גימור מבריק דומה ועמיד בפני שבבים. בנוסף, ישנם מספר מותגים של לק ג'ל ספוג המציעים גימור וזמן לבישה דומה ללק ג'ל של CND. לבסוף, ישנם מספר מותגים של לקים מסורתיים המציעים גימור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים. בסך הכל, לק ג'ל CND הוא בחירה מצוינת למי שמחפשת גימור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים. עם מגוון הצבעים והגימורים הרחב שלו, לק ג'ל CND בטוח ישמח גם את חובבת הציפורניים הבחנה ביותר. למידע נוסף על לק ג'ל של CND, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן