דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר ג'ל לק בקלות

כיצד להסיר ג'ל לק בקלות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר ג'ל לק בקלות

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור במראה מקצועי מבלי ללכת לסלון.

כיצד להסיר ג'ל לק בקלות

הסרת לק ג'ל יכולה להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, זה יכול להיעשות במהירות ובקלות. הנה כמה טיפים כיצד להסיר לק ג'ל בבית:

1. אסוף את האספקה שלך

לפני שתתחיל, ודא שיש לך את כל הציוד שאתה צריך כדי להסיר את לק הג'ל שלך. תזדקק לפצירה, כדורי צמר גפן, אצטון, רדיד אלומיניום ודוחף לציפורן.

2. קובץ את המעיל העליון

התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו. הקפידו לשייף בעדינות ולא לשייף עמוק מדי, שכן הדבר עלול להזיק לציפורניים.

3. משרים את הציפורניים

לאחר שסיימת את השכבה העליונה, הגיע הזמן להשרות את הציפורניים באציטון. קחו צמר גפן והשרו אותו באציטון. מניחים את הצמר גפן על כל ציפורן ועוטפים אותו בנייר אלומיניום. הניחו לציפורניים להשרות 10-15 דקות.

4. הסר את הפולנית

לאחר שהציפורניים נספגו, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל. התחל בציפורן הציפורן ועשה את הדרך החוצה. הקפד ללכת לאט ובזהירות, כי אתה לא רוצה לפגוע בציפורניים שלך.

5. לחות

לאחר הסרת כל לק הג'ל, חשוב להרטיב את הציפורניים. השתמש בשמן לציפורן או בתחליב כדי לעזור לשמור על לחות ובריאות הציפורניים שלך.

טיפים להסרת ג'ל לק

הנה כמה טיפים שיעזרו להקל על תהליך הסרת לק ג'ל:

  • השתמשו תמיד בפצירה כדי לשייף את השכבה העליונה של לק הג'ל לפני ההשריה באציטון.
  • השרו את הציפורניים באציטון למשך 10-15 דקות כדי לעזור לפרק את הלק.
  • השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.
  • העניקי לחות לציפורניים לאחר הסרת הלק ג'ל.

הסרת לק ג'ל יכולה להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, זה יכול להיעשות במהירות ובקלות. בעזרת הטיפים האלה תוכלי להסיר בקלות את לק הג'ל בבית ולקבל מניקור במראה מקצועי. לטיפים וטריקים נוספים, עיין בסרטון זה כיצד להסיר לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן