דף הבית » הכי פופולרי » כיצד להסיר לק ג'ל לבד בבית

כיצד להסיר לק ג'ל לבד בבית

כיצד להסיר לק ג'ל לבד בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך כדי להסיר לק ג'ל

פצירה

פצירה חיונית להסרת לק ג'ל. תזדקק לפצירה בינונית כדי לטשטש בעדינות את השכבה העליונה של לק הג'ל. היזהר לא לשייף בצורה אגרסיבית מדי, שכן הדבר עלול להזיק לציפורן.

דוחף לציפורניים

דוחף לציפורן הוא כלי המשמש לדחיפת ציפורניים בעדינות לאחור. זה יעזור לך לקבל גישה טובה יותר למיטת הציפורן ויקל על הסרת לק הג'ל.

מסיר כדורי צמר גפן ומסיר לק

תצטרך כדורי צמר גפן ומסיר לק כדי להסיר את לק הג'ל. ודא שמסיר הלק שאתה משתמש בו הוא על בסיס אצטון. מסירים שאינם אצטון לא יהיו חזקים מספיק כדי להסיר את הלק ג'ל.

עוטפות נייר כסף

עטיפות נייר אלומיניום הן חתיכות קטנות של נייר אלומיניום המשמשות לליפוף את הציפורניים. זה עוזר ללכוד את החום ולאפשר למסיר הלק לחדור ללק הג'ל.

שלבים להסרת לק ג'ל

שלב 1: תיוק את הציפורניים

התחל בשיוף הציפורניים בפצירה בינונית. הקפידו לתייק בכיוון אחד בלבד ואל תתייקו בצורה אגרסיבית מדי. זה יעזור להסיר בעדינות את השכבה העליונה של לק הג'ל.

שלב 2: דחוף לאחור את הציפורניים

השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורניים לאחור. זה יעזור לקבל גישה טובה יותר למיטת הציפורן ויקל על הסרת לק הג'ל.

שלב 3: השרו את הציפורניים במסיר לק

השרו צמר גפן במסיר לק והניחו על הציפורן. עטפו את הציפורן בחתיכת נייר כסף והשאירו אותה למשך 10-15 דקות. זה יעזור לרכך את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

שלב 4: הסר את הלק ג'ל

לאחר שהלק ג'ל התרכך, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. הקפידו לגרד לכיוון אחד בלבד ואל תגרד בצורה אגרסיבית מדי. לאחר הסרת כל הלק, השתמשי בפצירה כדי לסלק את שאריות השאריות.

הסרת לק ג'ל לבד בבית היא דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף. עם השלבים הקלים האלה, אתה יכול לקבל ציפורניים יפות תוך זמן קצר! למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן