דף הבית » לא להאמין » כיצד להסיר לק ג'ל

כיצד להסיר לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר לק ג'ל

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אך הוא נרפא תחת אור UV או LED. תהליך ריפוי זה יוצר גימור חזק ועמיד שיכול להימשך עד שבועיים. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור איכותי בסלון מבלי ללכת לסלון.

למה להסיר לק ג'ל?

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד, אבל יכול להיות קשה להסירו. אם לא תסיר אותו כראוי, אתה יכול להזיק לציפורניים שלך. חשוב להסיר לק ג'ל בצורה נכונה כדי לשמור על הציפורניים בריאות וחזקות.

כיצד להסיר לק ג'ל

הסרת לק ג'ל קלה עם הכלים והטכניקות הנכונות. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

תזדקק לאספקה הבאה כדי להסיר את לק הג'ל שלך:

  • כדורי צמר גפן
  • מסיר לק
  • מקל כתום או דוחף לציפורן
  • פצירה

שלב 2: השרו את הציפורניים

השרו צמר גפן במסיר לק והניחו אותו על כל אחת מהציפורניים. השאר את כדורי הצמר גפן על הציפורניים למשך 10 דקות. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

שלב 3: גרד את הפולנית

לאחר שכדורי הצמר גפן היו על הציפורניים שלך במשך 10 דקות, השתמש במקל כתום או בדחף לציפורן כדי לגרד את לק הג'ל. התחל בבסיס הציפורן וגרד בעדינות בתנועה מטה. היזהר לא לגרד חזק מדי, כי זה יכול להזיק לציפורניים שלך.

שלב 4: תייק את הפולני שנותר

לאחר שגירדת כמה שיותר מהלק ג'ל, השתמשי בפצירה כדי לנייר את כל הלק שנותר. התחל בבסיס הציפורן והפיל בתנועה מטה.

שלב 5: ניקוי

לאחר שהסרת את כל הלק ג'ל, השתמש בצמר גפן ספוג במסיר לק כדי לנקות את שאריות השאריות. זה יעזור לשמור על מראה הציפורניים שלך נקיות ובריאות.

שלב 6: לחות

לבסוף, השתמשי בשמן לציפורן או בקרם לחות כדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים שלך. זה יעזור לשמור על הציפורניים שלך בריאות וחזקות.

סיכום

הסרת לק ג'ל קלה עם הכלים והטכניקות הנכונות. עם השלבים האלה, תוכל להסיר בבטחה וביעילות את לק הג'ל שלך ולשמור על מראה ציפורניים בריאות וחזקות. לטיפים וטריקים נוספים כיצד להסיר לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן