דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר פוליש ג'ל ביוטיקר

כיצד להסיר פוליש ג'ל ביוטיקר

כיצד להסיר פוליש ג'ל ביוטיקר

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך

  • לק ג'ל ביוטיסר
  • כדורי צמר גפן
  • פצירה
  • מסיר לק על בסיס אצטון
  • שמן לציפורן

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: תייק את המעיל העליון

התחל בהגשת השכבה העליונה של לק הג'ל ביוטיקר שלך בפצירה. זה יעזור לפרק את השכבה העליונה של הלק, מה שיקל על ההסרה. הקפידו לשייף בעדינות ולא בחוזקה מדי, מכיוון שזה עלול להזיק לציפורניים.

שלב 2: השרו כדורי צמר גפן במסיר לק

לאחר מכן, השרו כמה כדורי צמר גפן במסיר לק על בסיס אצטון. לאחר שכדורי הצמר גפן רוויים, הניחו אותם על גבי כל אחת מהציפורניים ועטפו אותם בנייר כסף. זה יעזור לשמור על כדורי הצמר גפן במקומם ויאפשר למסיר הלק לחדור ללק הג'ל.

שלב 3: תן למסיר הלק לעבוד

אפשר למסיר הלק לשבת על הציפורניים שלך לפחות 10 דקות. זה ייתן למסיר מספיק זמן לפרק את הלק ג'ל ויקל על ההסרה.

שלב 4: הסר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן

לאחר שנגמרו 10 הדקות, הסר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן. כעת אתה אמור להיות מסוגל לגרד בעדינות את לק הג'ל עם הציפורן שלך או דוחף לציפורן. אם הלק לא יורד בקלות, ייתכן שתצטרך לחזור על שלבים 2 ו-3.

שלב 5: ניקוי

לאחר הסרת כל לק הג'ל, השתמש בפצירה כדי להסיר את כל הלק עודף. לאחר מכן, השתמשו בצמר גפן ספוג במסיר לק כדי לנקות שאריות שנותרו. לבסוף, מרחי כמות נדיבה של שמן לציפורניים על הציפורניים שלך כדי להזין אותן ולשמור עליהן לחות.

סיכום

הסרת לק ג'ל של ביוטיקר היא תהליך פשוט יחסית, אבל זה דורש קצת סבלנות ותשומת לב לפרטים. הקפידו לבצע את השלבים המפורטים לעיל והקדישו את הזמן כדי להבטיח שהציפורניים שלכם מטופלות כראוי. עם קצת מאמץ, תוכל להסיר בבטחה וביעילות את לק הג'ל שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן