דף הבית » מגזין » כיצד להסיר פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד להסיר פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. כיצד להסיר פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל אך נרפא תחת מנורת UV או LED. זהו מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל הוא בחירה פופולרית עבור מי שרוצה מניקור במראה מקצועי ללא הטרחה של ללכת לסלון.

כלים שתצטרכו כדי להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל היא תהליך פשוט יחסית, אבל יש כמה כלים שתצטרכו כדי לבצע את העבודה. הנה רשימה מהירה של מה שתצטרך:

  • כדורי צמר גפן
  • מסיר לק
  • לְסַכֵּל
  • דוחף לציפורניים
  • שמן לציפורן
  • פצירה

מדריך שלב אחר שלב להסרת לק ג'ל

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל בתהליך של הסרת לק הג'ל שלך, תרצה להכין את הציפורניים שלך. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך בפצירה כדי להסיר עודפי לק ג'ל. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורניים שלך לאחור. לבסוף, מרחו כמה טיפות שמן לציפורן הציפורן שלך כדי לשמור עליהן לחות.

שלב 2: השרו את הציפורניים

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, הגיע הזמן להשרות אותן. קח צמר גפן והטביל אותו במסיר לק. הניחו את צמר גפן הספוגה על כל אחת מהציפורניים ועטפו אותן בנייר כסף. תן לציפורניים שלך להשרות במשך 10-15 דקות.

שלב 3: הסר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן

לאחר שהציפורניים שלך נספגו במשך 10-15 דקות, הגיע הזמן להסיר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן. הסר בעדינות את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן מכל אחת מהציפורניים שלך. כדאי לשים לב שהלק ג'ל התחיל לרדת.

שלב 4: הסר את הלק ג'ל שנותר

לאחר הסרת נייר הכסף וכדורי הצמר גפן, תצטרך להסיר את שאר הלק ג'ל. השתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את שאר הלק ג'ל. במידת הצורך, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי לטשטש את כל פיסות הלק ג'ל שנותרו.

שלב 5: לנקות ולהעניק לחות

לאחר הסרת כל לק הג'ל, הגיע הזמן לנקות ולהעניק לחות לציפורניים. השתמש בצמר גפן ספוג במסיר לק כדי להסיר שאריות שנותרו. לאחר מכן, מרחו כמה טיפות שמן לציפורן הציפורן כדי לשמור עליהן לחות.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן כלים דרושים
שְׁרִיָה 10-15 דקות כדורי צמר גפן, מסיר לק, נייר כסף
גְרִידָה 5-10 דקות דוחף לציפורן, פצירה
ניקיון 2-3 דקות כדורי צמר גפן, מסיר לק, שמן לציפורן

הסרת לק ג'ל היא תהליך פשוט יחסית שניתן לעשות בנוחות הבית שלכם. עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות, תוכלי לגרום לציפורניים שלך להיראות רעננות בסלון תוך זמן קצר. למידע נוסף על איך להסיר לק ג'ל, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן