דף הבית » הכי נצפים » כיצד למרוח לק ג'ל בבית

כיצד למרוח לק ג'ל בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד למרוח לק ג'ל בבית

מה אתה צריך כדי למרוח לק ג'ל בבית

מריחת לק ג'ל בבית היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולקבל ציפורניים באיכות סלון ללא תג מחיר בסלון. אבל לפני שתתחיל, תצטרך לוודא שיש לך את הציוד הנכון. הנה מה שתצטרך:

  • לק ג'ל
  • מנורת UV או LED
  • מעיל בסיס
  • מעיל עליון
  • פצירה
  • דוחף לציפורניים
  • חוצץ ציפורניים
  • רפידות כותנה
  • מסיר לק

כיצד למרוח לק ג'ל בבית

ברגע שיש לך את כל הציוד שאתה צריך, אתה מוכן להתחיל למרוח את לק הג'ל שלך. להלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך להתחיל:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון הוא להכין את הציפורניים. התחל בשיוף הציפורניים לצורה ולאורך הרצויים. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי לסלק רכסים או בליטות. לבסוף, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורן שלך.

שלב 2: מריחת שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. לאחר מכן, רפא את הציפורניים שלך תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: מרחי לק ג'ל

עכשיו הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. לאחר מכן, רפא את הציפורניים שלך תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: מריחת Top Coat

לאחר שמרחת את לק הג'ל, זה הזמן למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת עליון על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. לאחר מכן, רפא את הציפורניים שלך תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: הסר עודפי פולנית

לאחר שהציפורניים שלך מתרפאות, הגיע הזמן להסיר את כל עודפי הלק. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר לק וניגוב בעדינות את כל עודפי הלק. הקפידו להיות עדינים ולא לשפשף חזק מדי.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח למרוח לק ג'ל?

ת: זה לוקח בדרך כלל כ-30 דקות למרוח לק ג'ל. זה כולל את הזמן שלוקח להכין את הציפורניים, למרוח את שכבת הבסיס, למרוח את לק הג'ל, למרוח את השכבה העליונה ולהסיר כל עודפי לק.

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל?

ת: לק ג'ל מחזיק בדרך כלל עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם למידת הטיפוח של הציפורניים שלך.

ש: האם אני יכול להשתמש בלק רגיל עם מנורת UV או LED?

ת: לא, אתה לא יכול להשתמש לק רגיל עם מנורת UV או LED. לק רגיל אינו מיועד לריפוי עם מנורת UV או LED, כך שהוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן כמו לק ג'ל.

ש: כיצד ניתן להסיר לק ג'ל?

ת: כדי להסיר לק ג'ל, התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר לק וניגוב בעדינות את כל עודפי הלק. לאחר מכן, השתמשו בפצירה כדי לנתק בעדינות את השכבה העליונה של הלק. לבסוף, השתמשו בכרית צמר גפן ספוגה במסיר לק כדי להסיר את כל הלק שנותר.

סיכום

מריחת לק ג'ל בבית היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולקבל ציפורניים באיכות סלון ללא תג מחיר בסלון. עם האספקה הנכונה וקצת תרגול, תוכלי למרוח לק ג'ל בקלות בבית. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן