דף הבית » הכי פופולרי » כיצד למרוח לק ג’ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג’ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מכינים את הציפורניים שלך ללק ג’ל

לפני שתוכל למרוח לק ג’ל, עליך לוודא שהציפורניים שלך מוכנות כראוי. התחל על ידי שטיפת ידיים במים וסבון. זה יעזור להסיר כל לכלוך או שמנים מהציפורניים שלך. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר רכסים או בליטות משטח הציפורניים שלך. לבסוף, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורן שלך. זה יעזור ליצור משטח חלק עבור הלק ג’ל להיצמד אליו.

נושאים קשורים:

 

מריחת ג’ל פוליש

עכשיו כשהציפורניים שלך מוכנות, את מוכנה למרוח את לק הג’ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפד למרוח את שכבת הבסיס בתנועות דקות ואחידות. לאחר מכן, לרפא את שכבת הבסיס תחת תאורת UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, מרחו שכבה דקה של צבע לק הג’ל הרצוי. שוב, הקפד ליישם את הצבע בתנועות דקות ואחידות. לאחר מכן, לרפא את הצבע תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

הוספת שכבת צבע שנייה

לאחר שהשכבה הראשונה של הצבע מתרפאת, אתה יכול למרוח שכבה שנייה אם תרצה. זה יעזור ליצור גימור תוסס ואחיד יותר. שוב, הקפד ליישם את הצבע בתנועות דקות ואחידות. לאחר מכן, לרפא את הצבע תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

הוספת טופ קואט

לאחר ריפוי שכבת הצבע השנייה, ניתן למרוח שכבת עליון. זה יעזור להגן על הצבע וליצור גימור מבריק. יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה בתנועות דקות ואחידות. לאחר מכן, לרפא את השכבה העליונה תחת תאורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

הסרת ג’ל פוליש

כשתהיה מוכן להסיר את לק הג’ל, התחל בהשריית צמר גפן באציטון. לאחר מכן, לחץ על צמר גפן הספוג על כל ציפורן למשך 10-15 דקות. זה יעזור לפרק את הלק ג’ל. לאחר שהלק ג’ל התפרק, השתמשו בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג’ל. לבסוף, השתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר את כל השאריות שנותרו משטח הציפורניים שלך.

מריחת לק ג’ל היא דרך מצוינת ליצור מניקור עמיד לאורך זמן. עם ההכנה והטכניקה הנכונים תוכלו ליצור גימור יפהפה ואיכותי בסלון. רק זכרו לעקוב תמיד אחר ההוראות שעל אריזת המוצר ולרפא את הלק ג’ל תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן