דף הבית » הכי יפה » כיצד למרוח לק ג'ל שלא יתקלף

כיצד למרוח לק ג'ל שלא יתקלף

כיצד למרוח לק ג'ל שלא יתקלף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, חשוב להכין את הציפורניים שלך. התחל בהסרת הלק הקיים ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים. לאחר מכן, השתמש במאגר כדי להחליק את פני הציפורן. לבסוף, השתמש במטלית נטולת מוך כדי להסיר אבק או פסולת.

החל את הפולנית

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. לאחר מכן, לרפא את שכבת הבסיס באור UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שכבה דקה של לק צבעוני. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את הלק הצבעוני באור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

למרוח את ה-Top Coat

לאחר ריפוי הלק הצבעוני, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את השכבה העליונה באור UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי השכבה העליונה, השתמש במטלית נטולת מוך כדי להסיר שאריות דביקות.

טיפים למריחת ג'ל לק

  • הקפידו למרוח שכבות דקות של כל שכבה.
  • ארפא את הלק באור UV או LED למשך הזמן המומלץ.
  • השתמש במטלית נטולת מוך כדי להסיר שאריות דביקות.
  • מרחו שמן לציפורן כדי לשמור על לחות הציפורניים.

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים עמידות לאורך זמן וללא שבבים. בעזרת הטכניקה הנכונה, תוכל להבטיח שהלק הג'ל שלך לא יתקלף. התחל בהכנת הציפורניים שלך, ולאחר מכן מרחי שכבת בסיס, לק צבעוני ושכבת עליון. הקפד לרפא כל שכבה באור UV או LED למשך פרק הזמן המומלץ. לבסוף, השתמש במטלית נטולת מוך כדי להסיר שאריות דביקות. בעזרת העצות האלה תוכל לקבל ציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן