דף הבית » הכי נצפים » כיצד לנטרל פוליש ג'ל

כיצד לנטרל פוליש ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד לנטרל פוליש ג'ל

כיצד לנטרל פוליש ג'ל

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן. עם זאת, זה יכול להיות קשה להסרה ודורש מוצרים וטכניקות מיוחדות כדי לעשות זאת בבטחה. במאמר זה, נדון כיצד לנטרל לק ג'ל ולקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור הציפורניים שלך.

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. הוא עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם דורש טכניקות הסרה מיוחדות כדי למנוע פגיעה במיטת הציפורן.

כיצד לנטרל פוליש ג'ל

השלב הראשון בהסרת לק ג'ל הוא לנטרל אותו. זאת על ידי השריית הציפורניים בתמיסה מיוחדת המפרקת את הלק. הפתרון הוא בדרך כלל שילוב של אצטון וכימיקלים אחרים. לאחר ספיגת הציפורניים, ניתן לגרד בעדינות את לק הג'ל בעזרת דוחף לציפורן או מקל כתום. חשוב להיות עדינים בעת הסרת הלק כדי להימנע מפגיעה במיטת הציפורן.

מוצרים לשימוש

ישנם מספר מוצרים זמינים כדי לסייע בהסרת לק ג'ל. אלו כוללים:

  • מסיר לק ג'ל
  • דוחף לציפורן
  • מקל כתום
  • פצירה
  • כדורי צמר גפן
  • מפרידי אצבעות קצף

כיצד ליישם את המוצרים

ברגע שיש לכם את המוצרים הדרושים, תוכלו להתחיל בתהליך הסרת הלק ג'ל. התחל בהשריית צמר גפן במסיר לק ג'ל והנחתו על הציפורן. עטפו את הציפורן בחתיכת נייר אלומיניום והשאירו אותה למשך 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, מסירים את נייר הכסף ומגרדים בעדינות את הלק בעזרת דוחף לציפורן או מקל כתום. אם עדיין נשאר קצת לק, השתמשי בפצירה כדי להרחיק אותו.

השוואה מהירה

מוצר מַטָרָה
מסיר לק ג'ל לנטרול הלק ג'ל
דוחף לציפורניים כדי לגרד את הלק ג'ל
מקל כתום כדי לגרד את הלק ג'ל
פצירה לצחצח את כל הלק שנותר
כדורי צמר גפן להשרות במסיר לק ג'ל
מפרידי אצבעות קצף כדי לשמור את כדורי הצמר גפן במקומם

דעה אישית

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת טרחה, אבל זה שווה את זה בשביל התוצאות היפות והעמידות לאורך זמן. אני ממליץ להשתמש בשילוב של המוצרים המפורטים לעיל כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. כמו כן, הקפד לקחת את הזמן ולהיות עדין בעת הסרת הלק כדי להימנע מפגיעה בציפורניים שלך. אם אתה מחפש טיפים וטריקים נוספים כיצד להסיר לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב . יש בו כמה עצות נהדרות כיצד להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן