דף הבית » הכי פופולרי » כיצד לנקות פוליש ג'ל

כיצד לנקות פוליש ג'ל

כיצד לנקות פוליש ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. זהו מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל פופולרי מכיוון שהוא קל למריחה ונראה נהדר על הציפורניים.

כיצד לנקות פוליש ג'ל

ניקוי לק הג'ל שלך הוא חלק חשוב בשמירה על המניקור שלך. הנה כמה טיפים כיצד לנקות את לק הג'ל שלך בצורה הנכונה.

1. הסר את הפוליש הישן ג'ל

השלב הראשון בניקוי לק הג'ל שלך הוא להסיר את הלק הישן. אתה יכול לעשות זאת על ידי השריית צמר גפן באציטון ולחיצה על הציפורניים למשך כ-10 דקות. לאחר שנגמרו 10 הדקות, השתמשו בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל.

2. שטפו ידיים

לאחר הסרת הלק הישן, חשוב לשטוף ידיים במים וסבון. זה יעזור להסיר כל שאריות מהאצטון ויעזור לשמור על הציפורניים שלך נקיות ובריאות.

3. צחצח ציפורניים

לאחר שהידיים שלך נקיות, אתה יכול להשתמש במאגר ציפורניים כדי לצחצח את הציפורניים. זה יעזור להסיר את כל השאריות שנותרו וגם יעזור לשמור על מראה הציפורניים שלך חלק ובריאות.

4. למרוח שמן לציפורן

לאחר שיוף הציפורניים, תוכל למרוח שמן לציפורן כדי לעזור להזין את הציפורניים ולשמור עליהן בריאות. שמן לציפורניים נהדר גם לשמירה על מראה ציפורניים מבריק וחלק.

טיפים לשמירה על ג'ל לק שלך

שמירה על לק הג'ל שלך חשובה לשמירה על מראה המניקור שלך נהדר. הנה כמה טיפים לשמירה על לק הג'ל שלך.

1. הימנע ממים

חשוב להימנע ממים כאשר יש לך לק ג'ל על הציפורניים. מים יכולים לגרום ללק להישבר או לדהות, לכן חשוב להימנע מהרטבת הציפורניים.

2. ללבוש כפפות

לבישת כפפות בעת ביצוע מטלות או ניקיון היא דרך מצוינת להגן על הציפורניים שלך מפני נזק. זה יעזור לשמור על מראה הציפורניים שלך נהדר וגם יעזור לשמור על אורך המניקור שלך.

3. הימנע מכימיקלים קשים

חשוב להימנע מכימיקלים קשים כאשר יש לך לק ג'ל על הציפורניים. כימיקלים קשים עלולים לגרום ללק שלך להישבר או לדהות, לכן חשוב להימנע מהם.

סיכום

ניקוי לק הג'ל שלך הוא חלק חשוב בשמירה על המניקור שלך. על ידי ביצוע השלבים לעיל, תוכל לשמור על מראה הציפורניים שלך נהדר והמניקור שלך יימשך זמן רב יותר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן