דף הבית » הכי נצפים » כיצד לשמור על לק ג'ל

כיצד לשמור על לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד לשמור על לק ג'ל

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח במברשת ומתרפא במנורת UV או LED. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן.

כיצד לשמור על לק ג'ל

שמירה על לק הג'ל שלך חיונית למניקור יפהפה לאורך זמן. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על ציפורני הג'ל שלך להיראות נהדר:

1. הימנע ממים ואלמנטים אחרים

לק ג'ל עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, אך עדיין חשוב להימנע מהם ככל האפשר. נסו להרחיק את הידיים ממים לפחות שעה לאחר מריחת הלק. זה יעזור ללק להתייצב ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

2. השתמשו בטופ קואט

שימוש במעיל עליון חיוני לשמירה על לק הג'ל שלך. מעיל עליון יעזור להגן על הלק מפני שבבים ודהייה, וגם יעניק לו גימור מבריק. הקפד למרוח שכבת עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה המניקור שלך רענן.

3. הימנע מכימיקלים קשים

כימיקלים קשים עלולים להזיק ללק הג'ל שלך, לכן חשוב להימנע מהם. זה כולל מוצרי ניקוי, מסירי לק וכימיקלים קשים אחרים. אם אתה צריך להשתמש במוצר ניקוי, הקפד ללבוש כפפות כדי להגן על הציפורניים שלך.

4. שמרו על הציפורניים שלכם

טיפול בציפורניים שלך חיוני לשמירה על לק הג'ל שלך. הקפידו לשמור על ציפורניים נקיות וקצוצות, והשתמשו בשמן לציפורן כדי לשמור עליהן לחות. זה יעזור לשמור על הציפורניים שלך בריאות וחזקות, מה שיגרום למניקור שלך להימשך זמן רב יותר.

5. הסר את הפוליש הישן

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל שלך, הקפד לעשות זאת כמו שצריך. השתמשי במסיר לק ללא אצטון והשרי את הציפורניים למשך 10 דקות לפחות. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו.

6. החל מחדש פולנית

לאחר שהסרתם את הלק הישן שלכם, הגיע הזמן למרוח מחדש. הקפידו להשתמש בשכבת בסיס ושכבת עליון כדי לעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר. אתה יכול גם להשתמש במחזק ציפורניים כדי לעזור לשמור על הציפורניים שלך בריאות וחזקות.

סיכום

שמירה על לק הג'ל שלך חיונית למניקור יפהפה לאורך זמן. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל לשמור על הציפורניים שלך להיראות נהדר במשך שבועות. למידע נוסף על לק ג'ל, עיין ביוטיוב ובוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן