דף הבית » מגזין » כיצד לשמור על מראה פוליש ג'ל בהיר נקי ורענן

כיצד לשמור על מראה פוליש ג'ל בהיר נקי ורענן

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד לשמור על מראה פוליש ג'ל בהיר נקי ורענן

מהו פוליש Bright Gel?

לק ג'ל בהיר הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. זוהי דרך מצוינת להוסיף עט של צבע לציפורניים שלך מבלי שתצטרך לדאוג שהוא יישבר או ידהה.

מדוע פוליש Bright Gel מתלכלך?

לק ג'ל בהיר יכול להתלכלך ממגוון סיבות. זה יכול להיגרם מלכלוך ופסולת שנתקעים בלק, או שזה יכול להיגרם מהשמנים הטבעיים בעור שלך. זה יכול להיגרם גם על ידי אור UV או LED המשמשים לריפוי הלק.

כיצד לשמור על מראה פוליש ג'ל בהיר נקי ורענן

שמירה על מראה הלק הג'ל הבהיר שלך נקי ורענן לא חייבת להיות משימה קשה. הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך לשמור על הציפורניים שלך במיטבן:

1. נקו את הציפורניים לפני מריחת הלק

לפני שתמרחי את לק הג'ל הבהיר שלך, הקפד לנקות את הציפורניים שלך עם מברשת ציפורניים וקצת מים חמים. זה יעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שעלולים להיתקע בלק ולגרום לו להיראות מלוכלך.

2. למרוח שכבת בסיס

מריחת שכבת בסיס לפני מריחת לק הג'ל הבהיר שלך היא דרך מצוינת לשמור על מראה נקי ורענן. שכבת הבסיס תהווה מחסום בין הציפורניים שלך ללק, ויעזור למנוע מהלק להיתקע בשמנים הטבעיים בעור שלך.

3. השתמשו בטופ קואט

שימוש בשכבת עליון לאחר מריחת לק הג'ל הבהיר שלך הוא עוד דרך מצוינת לעזור לשמור על מראה נקי ורענן. השכבה העליונה תעזור לאטום את הלק ולהגן עליו מפני לכלוך ופסולת.

4. הימנע ממגע עם מים

כאשר יש לך לק ג'ל בהיר על הציפורניים, חשוב להימנע ממגע עם מים. מים עלולים לגרום ללק להיות עמום ויכולים גם לגרום לו להישבר או להתקלף.

5. הימנע ממגע עם כימיקלים

חשוב גם להימנע ממגע עם כימיקלים כאשר יש לך לק ג'ל בהיר על הציפורניים. כימיקלים עלולים לגרום ללק להיות עמום ויכולים גם לגרום לו להישבר או להתקלף.

6. הסר את הפוליש כמו שצריך

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל הבהיר שלך, הקפד לעשות זאת כמו שצריך. השתמשי במסיר לק המיועד במיוחד להסרת לק ג'ל ופעלי לפי ההוראות על הבקבוק.

7. החל מחדש את הפולנית באופן קבוע

אם אתה רוצה לשמור על מראה הלק הג'ל הבהיר שלך נקי ורענן, חשוב למרוח אותו מחדש באופן קבוע. זה יעזור לשמור על מראה הלק במיטבו וגם יעזור למנוע ממנו להתעמעם או להישבר. שמירה על מראה לק הג'ל הבהיר שלך נקי ורענן לא חייבת להיות משימה קשה. על ידי ביצוע הטיפים והטריקים הפשוטים האלה, תוכל לשמור על הציפורניים שלך במיטבן. אז קדימה והשוויץ בציפורניים הבהירות והיפות שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן