דף הבית » מגזין » כיצד ניתן להסיר לק ג'ל?

כיצד ניתן להסיר לק ג'ל?

כיצד ניתן להסיר לק ג'ל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק המשתמש בתגובה כימית כדי להתקשות ולרפא את הלק. הוא נמרח כמו לק רגיל, אבל במקום לייבש באוויר, יש לרפא אותו תחת מנורת UV או LED. תהליך ריפוי זה עוזר ללק להחזיק מעמד הרבה יותר זמן מלק רגיל, לפעמים עד שבועיים.

כיצד להסיר לק ג'ל

הסרת לק ג'ל יכולה להיות מסובכת וגוזלת זמן, אך חשוב לעשות זאת בצורה נכונה כדי להימנע מפגיעה בציפורניים. להלן השיטות הטובות ביותר להסרה בטוחה של לק ג'ל:

שיטה 1: השרייה

השרייה היא השיטה הנפוצה ביותר להסרת לק ג'ל. לשם כך תצטרכו לרכוש מסיר לק מיוחד על בסיס אצטון, כדורי צמר גפן ונייר אלומיניום. התחל בחיתוך כדורי הצמר גפן לשניים והשרייתם במסיר. לאחר מכן, עטפו כל ציפורן בחתיכת נייר כסף, וודאו שהצמר גפן נלחץ אל הציפורן. הניחו לציפורניים להשרות 10-15 דקות, לאחר מכן הסר את נייר הכסף ודחוף בעדינות את הלק שנותר בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן.

שיטה 2: ליטוש

אם אין לך גישה למסיר על בסיס אצטון, אתה יכול גם לנסות לשפשף את הלק. התחל על ידי שימוש במאגר ציפורניים כדי לטשטש בעדינות את השכבה העליונה של הלק. היזהר לא לשפשף חזק מדי, כי זה יכול להזיק לציפורניים שלך. לאחר הסרת השכבה העליונה, השתמש במקל כתום או בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק שנותר.

שיטה 3: עטיפה

עטיפה היא שיטה דומה להשרייה, אך היא אינה דורשת שום מסיר מיוחד. התחל בחיתוך חתיכות קטנות של נייר אלומיניום ועיטוף כל מסמר בחתיכת נייר כסף. לאחר מכן, קח צמר גפן וטבל אותו במים חמים. הניחו את צמר הגפן על הציפורן ועטפו את נייר הכסף סביבה. הניחו לציפורניים להשרות 10-15 דקות, לאחר מכן הסר את נייר הכסף ודחוף בעדינות את הלק שנותר בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן.

טיפים להסרת לק ג'ל

  • השתמש תמיד במאגר ציפורניים לפני הסרת לק ג'ל כדי לעזור בפירוק הלק.
  • השתמש תמיד במסיר על בסיס אצטון בעת השריית הציפורניים. מסירים שאינם אצטון לא יעבדו.
  • היו עדינים כאשר דוחפים את הלק שנותר. דחיפה קשה מדי עלולה להזיק לציפורניים שלך.
  • אם אתה מתקשה להסיר את הלק, נסה להשרות את הציפורניים למשך מספר דקות נוספות.

הסרת לק ג'ל: יתרונות וחסרונות

יתרונות חסרונות
מניקור עמיד לאורך זמן לוקח זמן להסיר
אין צורך להגיש בקשה חוזרת יכול להזיק לציפורניים אם לא מוסרים כראוי
אין זמן ייבוש יכול להיות יקר

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן