דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל הצבעים של פוליש ג'ל ביוטיקר

כל הצבעים של פוליש ג'ל ביוטיקר

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל הצבעים של פוליש ג'ל ביוטיקר

מהו פוליש ג'ל ביוטיסר?

Beauticer ג'ל לק הוא סוג של לק הנמרח במברשת ומתרפא במנורת UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. זה גם קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית גם למניקור מקצועי וגם לבית.

סוגי צבעים

Beauticer ג'ל פוליש מגיע במגוון צבעים, מאדומים וורודים קלאסיים ועד ניאון עז ופסטלים. ישנם גם גוונים נצנצים ומטאליים זמינים. הצבעים הם בעלי פיגמנט גבוה, כך שהם בטוח יציגו אמירה.

איך ליישם

מריחת פוליש ג'ל ביוטיקר קלה וניתנת לביצוע בבית. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או קרמים. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של הלק ולרפא אותו עם מנורת UV או LED. לאחר ריפוי, יש למרוח שכבה שנייה ולרפא שוב. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא בפעם האחרונה.

טיפים למריחת לק ביוטיקר ג'ל

בעת מריחת ביוטיקר ג'ל פוליש, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות. יותר מדי פוליש עלול לגרום לו לבעבע או להיסדק. כמו כן, הקפד לרפא כל שכבה לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. לבסוף, הקפידו להשתמש בשכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהעניק לו גימור מבריק.

סיכום

Beauticer ג'ל פוליש הוא בחירה מצוינת למניקור לאורך זמן. עם מגוון הצבעים הרחב והיישום הקל שלו, זה בטוח יהיה להיט. למידע נוסף על אופן מריחת ביוטיקר ג'ל פוליש, עיין בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן